Barmhärtighetsflört?

Mer
7 år 2 månader sedan #909040 av Shadow
Svar från Shadow i ämnet Barmhärtighetsflört?
Vet inte vad man ska svara på den frågan , det är väl ingen som vet varför det är så, men en sak vet jag och det är att kvinnor dränerar en på känslor och pengar så jag är glad att jag är singel faktiskt.
Mer
7 år 2 månader sedan #909045 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Barmhärtighetsflört?
En fördel med feminism. Kvinnor har eget jobb och egna pengar.
Mer
7 år 2 månader sedan #909072 av memphis
Svar från memphis i ämnet Barmhärtighetsflört?
Om man blir tillsammans med någon för att man tycker de är så fula så de knappt kan få någon annan så är det ganska komiskt. Låter som en Felix Herngren komedi :)
Mer
7 år 2 månader sedan #909074 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Barmhärtighetsflört?
Dåligt självförtroende, eller så kan man värdesätta mer än utseende.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
7 år 2 månader sedan #909076 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Barmhärtighetsflört?

lonely skrev: Den som behöver ta det lugnt jocke e väl du som skriver em hel utläggning om nåt som längre har nån relevans.... Jag tycker du bör ändra ditt inlägg om du har lite hyfs som du påstår ha....


Vad har jag nu sagt som har sårat din fåfänga? Jag förstår inte vad jag behöver ändra på, när jag försvarar ispegellands åsikt? Du ser utifrån din egen synvinkel, jag ser utifrån hennes!

Vars är världen på väg?
Mer
7 år 2 månader sedan #909079 av memphis
Svar från memphis i ämnet Barmhärtighetsflört?
Ja eller hur! Du har rätt Jocke, jag menade helt allmänt från estetisk, inte sexuell synvinkel. Men ibland kan man tycka att människor är fulare än normalt. Om våren verkar alla snyggare! Den "fula" i fråga kan ju ha varit ung o söt en gång i tiden, för nästan alla unga personer är ju söta. Och då ser man sin älskade som när den var ung även om mycket har hänt. Om man älskar någon blir ju den personen vacker för det är inte bara utseendet man älskar främst utan personligheten. Och så blir man äldre i långsam takt så man tänker inte på det. Och dessutom kan ju gamla människor vara väldigt stiliga.