Barmhärtighetsflört?

Mer
7 år 2 månader sedan #908925 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Barmhärtighetsflört?
Har for meg at menn helst skal være kjekke (handsome) Vakker forekommer meg mer en feminin egenskap
Et godt råd:
Mer
7 år 2 månader sedan #908928 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Barmhärtighetsflört?
Killar vill inte vara söta heller, är man bara söt så är man som man kompismaterial enligt de själva, mdan jag i hemlighet tycker att killar måste vara söta för att jag ska vara intresserad. Alfahannar går bort.
Mer
7 år 2 månader sedan #908995 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Barmhärtighetsflört?
Jag tycker om en man som har både hjärta och hjärna. Barmhärtighetsflirt går fetbort
  • lonely
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
7 år 2 månader sedan #909005 av lonely
Svar från lonely i ämnet Barmhärtighetsflört?
Okay det e kanske e för att jag e gay att jag tycker det!
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
7 år 2 månader sedan #909008 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Barmhärtighetsflört?
Nä Lonely, hon har en fast princip, ispegelland alltså. Hon har en sund känsla av vad normaliteterna ska spegla sig i. Ja, vissa kvinnor är klart vackrare än vissa män som hetero-normaliteten betraktas som manlig, skägg och dylikt! Konformiteten handlar om hur vi betraktar varandra!

Du är färgad Lonely av din homosexualitet! Kvinnor kan visst känna en tvåväggsfärgad väg att betrakta sin skapelse! Bara för att man tycker att kvinnor är vackrare än män behöver inte betyda att man är en lebba! Ta det lugnt grabben!

Vars är världen på väg?
  • lonely
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
7 år 2 månader sedan #909013 av lonely
Svar från lonely i ämnet Barmhärtighetsflört?
Den som behöver ta det lugnt jocke e väl du som skriver em hel utläggning om nåt som längre har nån relevans.... Jag tycker du bör ändra ditt inlägg om du har lite hyfs som du påstår ha....