Konstateranden

Mer
7 år 3 veckor sedan #923035 av Lelle
Konstateranden skapades av Lelle
Efter allt jag fått leva igenom är jag totalt knäckt idag, det tyder på att jag måste ta ett steg framåt, förändra livet. Jag skulle vilja bli del av en egen familj bli pappa och få barn bli en familj och ge dem en bra uppväxt. Just nu kan jag inte tänka mig någon finare än Aysel Teymurzadeh, men jag kommer säkert träffa någon annan som är minst lika bra. Jag vill bli pappa. Är det inte bra för barn om de har unga föräldrar !!?? jag kommer ihåg en från högstadiet jag var förtjust i, men det var 7 år sedan vet inte om jag blir attraherad av henne idag. Det skulle faktiskt vara skönt om jag fick en familj, lägger det andra livet bakom mig och göra något viktigt. När jag växte upp lekte vi med några vars föräldrar var rätt unga vet jag.
Mer
7 år 3 veckor sedan #923041 av Lelle
Svar från Lelle i ämnet Konstateranden
och så kommer jag få lägga min mamma bakom mig, det kanske är vad jag bör göra, det gör ont i början och man blir ledsen några gånger men sen är det inte så svårt längre...
Mer
7 år 3 veckor sedan #923080 av cecilia76
Svar från cecilia76 i ämnet Konstateranden
Din mamma kommer att möta dig på andra sidan. Då får ni evig tid tillsammans.
Mer
7 år 3 veckor sedan #923083 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Konstateranden
Trams!

Gör som jag har gjort!

Par utan barn har det bäst och utan även bil, hus, stuga och sånt! Du få då nån mille till godo i alla fall om du lever med en kvinna som jobbar... .
Mer
7 år 3 veckor sedan #923085 av Lelle
Svar från Lelle i ämnet Konstateranden
Men det skulle vara så skönt att bli en familj, åhh vad skönt det skulle varit få helt andra saker att göra
Mer
7 år 3 veckor sedan #923087 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Konstateranden
Ja, om du har familj så kan jag lova att du inte kan tillgodose dina egna behov vilket är frustrerande!