att vara störd

Mer
17 år 11 månader sedan #41600 av alice_lekrot
Hej.

Träffade en underbar kille. jag är så jävla kär. så går det en månad. och han "vill inte att det ska bli något" för jag har såna problem. han orkar inte med att jag har problem.

Jag har aldrig gjort nåt konstigt när vi va me varannnn men nu så helt plötsligt och ja fattar inte varför hur kan han göra så? han var så snll först sen så.......

har nån av er varitmeed om samma saK?

att vara en störd människa som ingen normal människa orkar med. det är så jävla orätvist varför
Mer
17 år 11 månader sedan #41602 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet att vara störd
Förstår att du är ledsen för att det tagit slut med pojkvännen.... men om han gör slut med dig för att du blev sjuk så är han inte värd en så fin människa som du... försök att se det så... du är värd någon som tycker om hela dig, med både dina styrkor och dina brister...
Mer
17 år 11 månader sedan #41605 av alice_lekrot
Svar från alice_lekrot i ämnet att vara störd
Det var väldigt fint sagt...

om jag skulle bomba världen skulle jag undvara dig.
Mer
17 år 11 månader sedan #41622 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet att vara störd
alise_lekrot! Bevara egentligen alla människor, och bomba dem inte! De är inte värda det!

Detta ity att de vet inte vad de gör!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
17 år 11 månader sedan #41652 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet att vara störd
Jag tycker att Isa-Alise hade ett väldigt bra svar. Unga personer utan livserfarenhet kan nog reagera ibland som din pojkvän gjorde, men det gäller inte alla. Bra att du har haft en pojkvän i alla fall för de flesta här har nog inte det, även om det finns folk som är gifta eller sammanboende förstås.
  • Miss Borderline
  • Besökare
  • Besökare
17 år 10 månader sedan #43409 av Miss Borderline
Svar från Miss Borderline i ämnet att vara störd
Ja det där med relationer, inte min starka sida direkt och jag är 39 år...har aldrig haft ett normalt förhållande, bara träffat missbrukare och kriminella.

När är det läge att säga att man inte alltid mår så bra psykiskt? Denna fråga ställer jag mig egentligen då det gäller alla nya relationer.