att utföra oralsex på kvinnor med jorgubbssmak.?

Mer
5 år 7 månader sedan #1089355 av Maxjohan1983
Jag blev förälskad i den handledaren jag hade då jag arbetspraktiserade. Det bästa valet du kan ta är att avsluta kontakten med hen direkt. Då slipper du gå med undangömda känslor. Då bubblan spricker kan det bli knas eller om du får en psykos.

Det fanns så mycket känslor som jag hade gömt. Jag var även som en tonåring. Hade fördomar om kvinnor å försökte skämta ofta men hon verkade inte göra annat en le. Jag var en mycket grön människa då. jag förstod inte på folk som var olik mitt sätt att vara! Sdan trodde jag på allt hen sa med. Ojjjj ojjjj ojjjj

Du gör helt klart bäst i att avsluta kontaken. Då tar du ett moget beslut som inte påverkar henne eller hennes familj. Säg bara att du fått känslor för henne å att du vill byta KP.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
5 år 7 månader sedan #1089423 av Nissegossen
Tänk på vad ni skriver det är osmakligt(!) för mig också, fackbasen för gruvarbetarna i Kirunagruvan, hette han inte malm? Han skämde ut sig när han jämförde kvinnor var ett fittstim, det fick han på pälsen för.

Hör den är tråden hemma på Viska.se?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 7 månader sedan - 5 år 7 månader sedan #1089424 av Crusader

Nissegossen skrev: Tänk på vad ni skriver det är osmakligt(!) för mig också, fackbasen för gruvarbetarna i Kirunagruvan, hette han inte malm? Han skämde ut sig när han jämförde kvinnor var ett fittstim, det fick han på pälsen för.

Hör den är tråden hemma på Viska.se?


Du har rätt Nisse det är osmakligt ...

Men du vet ju hur lite "grabb" snack lätt kan spåra ur. Man måste ta lite hänsyn också till dam klientelet som är här på viska.




Lux Omnia Vincit. In Lumine Tuo Videbimus Lumen. Amor Vincit Omnia Et Nos Cedamus Amori.
Last edit: 5 år 7 månader sedan by Crusader.
Mer
5 år 7 månader sedan #1089428 av Richard
Visst är det kanske festligt med olika smaker, jag har dock bara slickat naturligt smakat f*tta. Bara den är tvättad o ren! Men då får man ju smörja in dolmen också, om tjejen ska snaska kotte, så det blir lika... Vi var på Erocenter i Helsingborg, där fanns mycket märkliga saker...
Mer
5 år 7 månader sedan - 5 år 7 månader sedan #1089461 av Nissegossen
Du har rätt Nisse det är osmakligt ...

Men du vet ju hur lite "grabb" snack lätt kan spåra ur. Man måste ta lite hänsyn också till dam klientelet som är här på viska.

Troll!

Ser mönstret

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 7 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 7 månader sedan #1089463 av Crusader

Nissegossen skrev: Ser mönstret




Hahahaha

*Viftar mitt trollspö och kastar en besvärjelse för att få höra mer "grabbsnack" *

lol




Lux Omnia Vincit. In Lumine Tuo Videbimus Lumen. Amor Vincit Omnia Et Nos Cedamus Amori.