att utföra oralsex på kvinnor med jorgubbssmak.?

Mer
5 år 7 månader sedan #1089285 av Maxjohan1983
Fitta smakaar bra som den är!

Krångla inte till det.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
5 år 7 månader sedan #1089291 av Drummer

Drummer skrev: Vet ni vad Sveriges längsta fisk är?


Tjejmilen?
Mer
5 år 7 månader sedan #1089310 av Crusader

Maxjohan1983 skrev: Fitta smakaar bra som den är!

Krångla inte till det.



WORD !!!!!




Lux Omnia Vincit. In Lumine Tuo Videbimus Lumen. Amor Vincit Omnia Et Nos Cedamus Amori.
Mer
5 år 7 månader sedan #1089322 av Maxjohan1983
Ärligt tror jag inte ens att det går hem med att "köra jordgubbssmak på brudarna" -- kan bli för mesigt för vissa brudar dem vill ha en man som slickar utan krusiduller.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
5 år 7 månader sedan - 5 år 7 månader sedan #1089326 av Drummer
Doften av nytvättad fit*a är ljuvlig!

Jag är kär i min kontaktperson! Hon är 40 år och jag är 39 år! Hon har familj! Jag undrar hur jag ska få henne att förstå att jag tycker om henne! Det är ju vanligt sägs det att vårdpersonalen blir förälskade i sina patienter!
Last edit: 5 år 7 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 7 månader sedan #1089331 av Crusader

Drummer skrev: Jag är kär i min kontaktperson! Hon är 40 år och jag är 39 år! Hon har familj! Jag undrar hur jag ska få henne att förstå att jag tycker om henne! Det är ju vanligt sägs det att vårdpersonalen blir förälskade i sina patienter!


HAHAHAHAHAHA

lol

Ne men kan du inte hitta någon annan att bli kär i ? Som inte har en familj? Och som inte har som arbetsuppgift att vara i kontakt med dig ?

Hade underlättat väldigt mycket tycker du inte det ?




Lux Omnia Vincit. In Lumine Tuo Videbimus Lumen. Amor Vincit Omnia Et Nos Cedamus Amori.