Tjej ska bo hos mig i en vecka

Mer
4 år 2 månader sedan #1234332 av Miika
Jag funderar på att slänga köksmöblerna så att jag har plats med en frys, så man kan frysa in mycket mat. Äter gör jag vardagsrummet ändå
Mer
4 år 2 månader sedan #1234335 av Geta
Svar från Geta i ämnet Tjej ska bo hos mig i en vecka
Jag äter inte heller i matvrån utan sitter i vardagsrumssoffan och äter. Ska ha kvar köksbordet för de få gångerna som jag har gäster.
Mer
4 år 2 månader sedan #1234366 av Clean
En checklista!
Inte skrämma henne
Inte människorov
Inte tortera
Inte våldta
Inte döda

- Så ordnar det sig!
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1234412 av salig
När vi ändå pratar om aliens tänkte jag ta tillfället i akt och fråga vart man lättast kan bli bortförd :tänk
Last edit: 4 år 2 månader sedan by salig.
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 1 månad sedan #1234414 av Nissegossen
Det borde skrämma henne ännu mera hon vet ju vem han är och han är lösmynt så troligt är att hon läser här.

salig skrev: När vi ändå pratar om aliens tänkte jag ta tillfället i akt och fråga vart man lättast kan bli bortförd :tänk

Helt frivilligt att komma hit, vill du bo i skogen? Har två sovsäckar som är gjorda för att koppla ihop i dragkedjan, varmt och gott m.a.o.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 1 månad sedan by Admin1.
Mer
4 år 2 månader sedan #1234415 av Clean
Det kan vara var som helst och särskilt när ingen ser det. Fast det har juh hänt i folkmassor tex var det en hedersgrej när dom kidnappade en tjej. Vakterna stod där och tittade bara på ingen vågade ingripa.