Tjej ska bo hos mig i en vecka

Mer
4 år 1 månad sedan - 4 år 1 månad sedan #1233941 av Nissegossen
Musslie och se till att både ha mjölk och en naturell yoghurt hemma så löser det frukost. Till lunch kanske se till att ha bröd och något att breda på samt att hon kan ta valfria pålägg en god rökt korv, kanske bacon och ägg så hon själv kan ta något att äta. Lycka till men avvakta att stöta på henne. Läs av hur hon står i den frågan eller ta henne direkt i famnen två fingrar på ryggen på spännet till BHn sedan fortsätt klä av henne om nu det skulle vara så det var på det sättet som när jag var ung och i tagen.

På det säger jag det enda skydd som duger är att du använder gummi. Det skyddar mot sjukdomar och oönskade barn. Samt håll allt knark på avstånd från övrig medicin skylta inte med att du har det. Mest praktiskt, du känner inte till alla sidor av henne, knark är kontroversiellt hon kan på alla sätt sätta krokben på dig. Bara i all välmening

Att dela kroppssafter kan du få hepatit på....

Oralsex kan du få Gonorré i halsen på hon också

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 1 månad sedan by Admin1.
Mer
4 år 1 månad sedan #1233966 av Richard
Ja, jag får fråga vad hon föredrar ang. frukost. Hon har en massa mediciner också.

O ja, hon säger att jag måste använda kondom om vi ska ha vaginalt samlag!
Mer
4 år 1 månad sedan #1233967 av Geta
Svar från Geta i ämnet Tjej ska bo hos mig i en vecka
Är hennes kille med på detta?
Mer
4 år 1 månad sedan #1233969 av Richard
Ja, de har ett öppet förhållande, o det har jag inget emot. Hon har dock sagt att jag inte får bli kär i henne, men jag kan inte bli kär.
Mer
4 år 1 månad sedan #1234016 av Modesty
Hm... om du sover så mycket som Du gör..
När sover du mest? Morgon eller kväll?
Mer
4 år 1 månad sedan #1234022 av Lugn
Svar från Lugn i ämnet Tjej ska bo hos mig i en vecka

Vittrad skrev: Glöm inte att använda skydd om ni ska knulla. :tummenupp


Hahaha, ni är så rakt på sak i den här tråden.
Jag hoppas att ni får det jättetrevligt, Richard! Hur gammal är hon?