svårt att veta vad man ska säga

Mer
18 år 6 månader sedan #24215 av Isa-Alise
Mer
18 år 6 månader sedan #24330 av CrazyGirl

Teresia skrev:
Tror du att det är skadligt för dig då och för den andre? Och på vilket sätt skulle det vara skadligt i så fall?


Inte fysiskt naturligtvis, men moraliskt. Tankarna kommer.
Mer
18 år 6 månader sedan #24331 av CrazyGirl

Teresia skrev: Sen vill jag tillägga att man inte ska göra något som käns fel eller tvinga den andre till något som den inte vill. Och så sex med minderåriga är inte bra, speciellt inte med barn.

hehehe, men tänk om du får snurren och vill bli bajsad på, sen kommer du på hur vidrigt det är och skäms, men du har ett bajs-trauma(tänker på Carl Serungs berömda bajsa-tutten filmsnutt som tagits upp i diskuissionsprogram här) och det lär man ju inte komma ur så lätt.



Med barn är sex naturligtvis alltid uteslutet även om man är sjuk och vill, det hoppas jag alla inser?.
Mer
18 år 6 månader sedan #24386 av Teresia
Ja för sex med barn är fruktansvärt, det är verkligen sjukt, även om Gud säger att hon älskar oss alla, så är det viktigt att förlåta sig själv också och se att det var omständigheterna som gjorde att man gjode sig själv eller andra illa. Men när du säger bajssex så är det väl inte så värst farligt, även om jag inte skulle vilja prova på det. Men älskar man en person så äcklar man sig inte på den personen kvittar vad. Jag tycker inte att du behöver kalla såna saker som att synda. Skulldbeläggning gör saker bara värre. I kulturer där skuld inte förekommer så som de förekommer hos oss, där verkar inte folk lida av olika perversiteter heller.
Mer
18 år 6 månader sedan #24443 av CrazyGirl
Joo, bajssex verkar väldigt äckligt.

Om vi skulle vara tillsammans och jag älskade dig, kunde nog vetskapen om att någon bajsat på dig störa ganska rejält ändå.

Jag tror syndandet egentligen är just det, när vi egoistiskt inte tänker på andra eller följderna. Jag läste om en kvinna i aftonbladet som i ångest över en porrfilmsmedverkan hade varit sjukskriven i flertalet år.
Mer
18 år 6 månader sedan #24512 av Teresia
Men jag tror att det beror på ifall man blev utnyttjad, eller kände sig utnyttjad, eller om man experimenterade med sin partner. Jag skulle i alla fall inte vilja det men jag tycker att de som vill det inte ska se sig som syndiga för då blir det bara värre, det sjukliga blir ännu sjukare. Men att förstå varför man är sån är bra, hur nu detta går till att förstå det vet jag ej. Hur listar man ut vad det är som ligger bakom olika perversiteter? Vad är det som gör människor perversa?