svårt att veta vad man ska säga

Mer
18 år 6 månader sedan #24144 av CrazyGirl
Teresia,

Jag är i nöd, men den kommer av pengar.
eller brist på dem som stressar mig enormt-
de förstår mig, jag visade för min kontakt igår, men vad kan de göra?
Jag har svårt att hitta kläder som passar och jag har svårt att få pengar till dem. Så jag ser ut som en idiot.
Nu har jag förlorat ett kvitto, och jag måste åka dit för at hämta en kopia, men, jag har inget att åka med o det e för kallt för att gå från söder till norrort.

Och så undrar jag vad du m

enar med att synda? Varför tror du att du syndar mer än andra? Alla människor syndar och gör dumma saker någon gång. Du verkar stätta stor press på dig själv genom att säga att du syndar. Berätta vad det är så kan vi prata om det. Jag har också syndat mycket i mitt liv, men jag tycker att jag är ändå värd något bra i mitt liv.


Ofta är det skoj o synda, med perverst sex och roffande. Kan nog tänka mig mer av det, men det tycks samtidgt krävas för att jag ska kunna leva, jag piskas till det, allså, utan synd=illa, med synd=illa.
liv e i sanning lidande.

Vad är ngt bra då? Jag vill nog ha en tjej som delar min ekonomi med mig så jag kan leva.. :(
me jag träfar säkert ngn jag får försörja
O då kanske jag inte orkar, o syndar jag inte då?

sexuellt är det rätt soft för mig jag är man, jag ska sprida min säd.
om gud inte velat det hade han inte gjort saker som de är, o numer skapade gus sossesamhälet så vi alla gör som vi vill..
Mer
18 år 6 månader sedan #24153 av Teresia
Jag vet inte riktigt om du är samma person som skrev det där innan. Men jag kan trösta dig med att många människor ägnar sig åt perverst sex. Många saker kan man till och med tro är värre än vad de är. Men jag vill ändå säga att det inte är bra att överdriva med sex eller utsätta sig själv eller andra för något som kan ge skador, fysiska eller psykiska. Det är inte bra för en själv. Nu vet jag inte vilka perversioner du syftar på men vissa saker är tillåtna medan andra är förkastliga, så där kan jag inte svara dig för jag vet inte vad det är du ägnar dig åt. att onanera t.ex. är inget syndigt.
Mer
18 år 6 månader sedan #24158 av CrazyGirl
Nej, men vad är syndigt då menar du?

Jag har inget emot perversex, men jag vet inte hur ma vet om den är ok eller inte, känner man väl?
Mer
18 år 6 månader sedan #24160 av Teresia
Tror du att det är skadligt för dig då och för den andre? Och på vilket sätt skulle det vara skadligt i så fall?
Mer
18 år 6 månader sedan #24163 av Teresia
Sen vill jag tillägga att man inte ska göra något som käns fel eller tvinga den andre till något som den inte vill. Och så sex med minderåriga är inte bra, speciellt inte med barn.
Mer
18 år 6 månader sedan #24185 av Admin1
På schizofrenisajten Recover.ie finns en lång lista på saker man skall tänka på om man har självmordstankar. Ni kan läsa igenom listan för den är ganska bra tycker jag. Man skall bl.a undvika alkohol och droger samt att göra saker som är för svåra för en.

www.recover.ie/info.php?to_one=9 ... 232418f9bd