Lite skadegörelse i all välmening

Mer
9 år 10 månader sedan #673044 av Twix
Brukade förut ofta skada mig och nu gör jag inte det längre på samma sätt.Men när det krävs blod så kan det väl ändå vara rätt sak att göra.Så många säger att det är fel men de vet inte att ibland måste jag för att låta bli kan kräva livet.Finns uråldrig ondska som vill driva mig till självmord att ge tillfälligt blod är som att slänga köttbit till vargarna.Kan ju vara ett val!
Mer
9 år 10 månader sedan #673060 av Nissegossen
Att kasta porslin omkring sig är ett bättre sätt, ang rubriken, än att skada sig själv, vilket endast är dumt!

Iof kostar det pengar, men för att få utlopp för sin frustration är det bättre än att skada sig själv.
Ge sjutton i att skada dig själv!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
9 år 10 månader sedan #673112 av Admin1
Det verkar vara mest unga tjejer som skadar sig själv. Hörde aldrig talas om detta förr, så troligen en modegrej, som man växer ifrån. Synd bara att de får ärr och problem att bli av dem senare.
Mer
9 år 10 månader sedan #673114 av Geta
Om man kastar porslin i lägenheten kan man bli hämtad av polisen.
Mer
9 år 10 månader sedan #673276 av Twix
Har svårt för när saker går sönder tycker t.o.m. det är jobbigt att se på film och tv när saker förstörs eller kraschas eller sprängs.Skadan är skedd från tidigare liv och till för att vinna en gång för alla!
Mer
9 år 10 månader sedan #673305 av Geta
Klarade inte att se Helan och Halvan som barn då det hela tiden gick sönder saker och tårtor kastades
i ansikten.