Ensamheten dödar

Mer
6 år 9 månader sedan #955358 av keer86
Svar från keer86 i ämnet Ensamheten dödar
snacka inte skit att dö löser alla problem så sluta snacka skit jävla lögnare har det bättre hoss gud
Mer
6 år 9 månader sedan #955360 av keer86
Svar från keer86 i ämnet Ensamheten dödar
nu är det dags för mer piller se vad du får mig att göra för du saknar respekt och empati
Mer
6 år 9 månader sedan #955361 av Recard2016
Svar från Recard2016 i ämnet Ensamheten dödar
Ingen får dig o göra skit du gör det själv.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 9 månader sedan #955363 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Ensamheten dödar
Du är nog bland de, som mår sämst genom alla tider på här på siten! Vissa kom med mordhot osv, då kom farbror polisen och hämtade upp denne.

Men du kan försöka se bortom din egen plåga! Du kan inte skylla på ngn om du tar mediciner mot din vilja?

När jag gör saker mot min vilja, så har jag ingen att skylla på egentligen, även om det är en själv. Men det är en väldigt svår problematik, som framför allt rättsväsendet brottas med.

Av dem som har svarat dig, så är det ingen som saknar empati, för de flesta vet att man kan må djävligt dåligt vissa perioder.

Men det där med tjejen, får du ta initiativ till själv till att lösa!

Vars är världen på väg?
Mer
6 år 9 månader sedan #955385 av CODA68
Svar från CODA68 i ämnet Ensamheten dödar
De flesta som besöker den här siten har nog upplevt mörker. Jag vill inte vara respektlös, det tror jag ingen vill, men ta hjälp och råd där det finns att hämta.
Mer
6 år 9 månader sedan #955387 av Undrande
Svar från Undrande i ämnet Ensamheten dödar

Tonykeer skrev: nu är det dags för mer piller se vad du får mig att göra för du saknar respekt och empati

Det är svårt att dö av piller, tro mig.
Men å andra sidan så är risken ganska stor för att du hamnar i ett vegetativt stadium, du får ligga med blöja och sondmatas.
Sällskap kommer ju dock när blöjan ska bytas.