Ensamheten dödar

Mer
6 år 9 månader sedan #955233 av Geta
Svar från Geta i ämnet Ensamheten dödar
Det är bra att du är arg. Då går det inte inåt i alla fall.
Mer
6 år 9 månader sedan #955254 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Ensamheten dödar
Mitt liv var rätt innehållslöst, men jag fixade det. Jag startade ett eget politiskt parti. Sedan följer jag med i sportens värld. Annars är det lätt hänt att jag isolerar mig.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 9 månader sedan #955285 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Ensamheten dödar
Bra att man fick ngn reaktion från dig! Men det var absolut ingen medveten provokation! Men jag vet för lite om dig för att kunna göra en bedömning kring dig? Men alla har rätt till åtminstone existensminimum!

Innan jag skaffade mig dator, så var allt meningslöst och det funkade inte med tjejer, så jag blev väldigt isolerad ett tag, och samhället nästan frös ut mig ur gemenskapen.

Vars är världen på väg?
Mer
6 år 9 månader sedan #955330 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Ensamheten dödar
Gå till biblioteket och sitt och läs tidningar där. Att fika på secondhand kan vara bra också. Om det är ett litet fik kan man prata med personalen för de har inte så mycket att göra.
Mer
6 år 9 månader sedan #955335 av memphis
Svar från memphis i ämnet Ensamheten dödar
det är fruktansvärt att vara ensam ofrivilligt, något av det värsta. men ingen kommer att komma in hos dig o bryta din ensamhet, om du inte får besök av mobila teamet. det skulle kanske kunna vara en början att få lite människor omkring dig. det är oftast väldigt snälla personer som verkligen vill hjälpa till.
jag är även troende på det viset att jag anser att om man verkligen önskar sig något kan det gå i uppfyllelse ganska snabbt.
Mer
6 år 9 månader sedan #955352 av CODA68
Svar från CODA68 i ämnet Ensamheten dödar
Att dö löser inga problem. Det är som att krossa ett glas bara för att det är tomt. Sök istället efter nya sätt att fylla det.