Alkohol, akineton, andra piller

  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
17 år 9 månader sedan #44217 av Jocke
Rätt, men ändå fel?

Vars är världen på väg?
Mer
17 år 9 månader sedan #44219 av Nissegossen
Jocke! Jag kan inte ge dig annat svar än att jag drar mig vid hakan. Kanske en projektion!?? får ta en stilla funderare på det.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 9 månader sedan #1166404 av singer
Jag fick mina första 4 nyktra år på AA. Kom instapplande i ett bedrövligt tillstånd. Det var mitt livsavgörande val. Alkohol. Akineton. På väg mot döden eller levande död. En del säger "men jag har ju inte taget det och det, och jag dricker ju bara öl. --- Ni som fortfarande har ett val. Välj. Och välj rätt. Jag ser för mig många skrämmande och överlåtande atityder på detta forum.
Mer
4 år 9 månader sedan #1166414 av Admin1
Hur länge hade du druckit rejält innan du gick till AA?
Mer
4 år 9 månader sedan #1166417 av Amandara
Jag hade lätt kunnat vara alkoholist så mycket som jag, tycker jag, druckit de senaste 15 åren. Men jag verkar inte ha den genen. Dricker rätt sparsamt nu men mer när jag mår dåligt och behöver verklighetsflykt. Men jag har snusgenen ....
Mer
4 år 9 månader sedan #1166469 av Nissegossen
Akineton och alkohol förstärker effekten av båda, det är en klar eufori när det är som bäst. Då lätt att överdosera men låt bli, detta är att inte ta mer när det är som bäst lätt att göra, men verkan blir då omvänd och du kommer absolut att ångra dig om du tar för mycket

Som jag tidigare sagt billig fylla.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum