Att tända eld på avdelningen på psyket i Uppsala? Skall jag dömas för det?

Mer
5 år 5 månader sedan - 4 år 10 månader sedan #1112210 av charlie2
låt säga att en person med Capsulotomy begår brott då skall läkaren åka ditt i stället eftersom det berodde på operationen av hjärnan.
som när jag tände eld på avdelningen för att jag trodde att jag skulle gasas i ihjäl av nazister på sjukhuset
sedan så hörde jag röster också som sa åt mig att göra det.
Men då så skall läkaren dömas i stället och inte jag då läkaren utförde operationen .?


+ att jag hörde röster också.

Jag eldade på Uppsalas psykiatri..på avdelningen
Last edit: 4 år 10 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 5 månader sedan #1112213 av Fantasio
Hörru, man har ansvar för sina handlingar. Fast kul att du filosoferar.
Mer
5 år 5 månader sedan - 5 år 5 månader sedan #1112221 av charlie2
inte om man är hjärnopererad eller har psykos och tror att nazisterna vill eller är ute efter mig på sjukhuset och de tänkte gasa mig.

något säger mig att hjärnan skall man aldrig mecka med bättre att forska fram nyare och bättre mediciner i stället.
det kommer hela tiden bättre mediciner på marknaden.

Men om personen börjar att begå brott efter operationen så är det läkarens fel att det blev så ju.
för läkaren ska skit om personen blir kriminell eller begår brott då så kan det mycket väl vara på grund av operationen som drev honom till det.

men om en person får en sådan operation och blir en brottsling efter det ja så så är det läkarens fel att det blev så då skall läkaren få skit och inte den kriminelle.



begå den kriminell brott på grund av operatioen så är det läkarens fel att han gjorde det.

läkarens skall dömas i så fall eftersom operation hade eller fick en sedan sådan operation.

låt säga att en person med Capsulotomy begår brott då skall läkaren åka ditt i stället eftersom det berodde på operationen av hjärnan.
som när jag tände eld på avdelningen för att jag trodde att jag skulle gasas i ihjäl av nazister .
sedan så hörde jag röster också som sa åt mig att göra det.
Men då så skall läkaren dömas i stället och inte jag då läkaren utförde operationen .?

låt säga att en person med Capsulotomy begår brott då skall läkaren åka ditt i stället eftersom det berodde på operationen av hjärnan.
som när jag tände eld på avdelningen för att jag trodde att jag skulle gasas i ihjäl av nazister .
sedan så hörde jag röster också som sa åt mig att göra det.
Men då så skall läkaren dömas i stället och inte jag då läkaren utförde operationen .?
Rapportera detta

jag hörde röster som sa att tänd på annars så kommer nazisterna att gasa i ihjäl dig.

fast jag hörde röster också ju på köpet.

och ingen människa är skadad som tur var.:oops: :cry:
jag tände på min säng för jag var rädd för nazisterna som tänkte gasa mig.

håller inte med dig alls läs denna

www.expressen.se/halsoliv/mitt-liv-ar-forstort/
Om hon eldade på psyket och inga blev skadade skulle hon då dömas till döden.?
Last edit: 5 år 5 månader sedan by Admin1.
  • Metrogirl
  • Besökare
  • Besökare
5 år 5 månader sedan #1112225 av Metrogirl
lagen säger att den som inte kan ta ansvar för sina handlingar ska inte dömas

fast de ser ut och vara så ändå
Mer
5 år 5 månader sedan #1112235 av Geta
De enda hjärnoperationer som görs idag på psykiskt sjuka, görs på grund av olidlig ångest. Det görs inte som straff.
Mer
5 år 5 månader sedan #1112241 av charlie2
man måste väl också vara med på en sådan operation det får väl inte göras mot någons vilja.?