Skam över saker man sagt under psykos

Mer
5 år 3 månader sedan #1122908 av memphis
Det är ju ett undantagstillstånd att vara under psykos. Vanliga regler gäller inte. Till exempel har jag gått ut nästan naken, vilket jag normalt skulle skämmas för. Men det var ett krigstillstånd så jag skäms inte för det.
Mer
5 år 3 månader sedan #1122912 av björk
Jag boxade mamma på armen.
Krossade ett glas genom att kasta de med full kraft måtta.
mot golvet. Bägge gånger lipade hon.



En g skulle jag slänga WARNING&&&&&

AXE men detta gick åt faderns
Tror ni inte att det kom blod från min dubbel kamrat fot





De E rätt nasty WARNING
Mer
5 år 3 månader sedan #1122920 av Admin1
Inget att gräma sig över för det var inte du som talade utan psykosen. Vanliga människor kan också säga tokiga saker. Titta bara på SD-politikerna!
Mer
5 år 3 månader sedan #1122927 av Modesty
Ja, admin1, det stämmer ju faktiskt!
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
5 år 3 månader sedan #1122954 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Skam över saker man sagt under psykos
hej, jag skäms när jag stöter på någon som jag i min psykos varit lite mer utåtagerande mot, ibland kan det hända att jag ber om ursäkt beror på vilken relation jag har till personen annars inte, jag har varit sjuk och det jag gör i min psykos är inte den jag är, jag tror skammen kan komma från att man känner sig utdömd som människa, en som inte faller in i mallen av godkänt beteende, men är inte heller så säker på att jag vill vara i den mallen. Vanliga normala har ibland en tendens att döma, gnälla på allt och alla, vända kappan efter vinden, snackar skit med en, går till nästa snackar skit om den andre och i de normala livet känner jag inget aktivt behov att smälta in i. Har mött kloka individer, när jag varit inlagd klokare än på utsidan.
Mer
5 år 3 månader sedan #1122968 av Geta
Ja, SD-politiker gör bort sig stup i kvarten och måste avsättas. Det är bara Jimmie Åkesson som står pall men han blev väl utbränd för några år sedan.