jag saknar missbrukslivet

Mer
4 år 8 månader sedan #1177893 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet jag saknar missbrukslivet
Jag hatar att vara nykter.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
4 år 8 månader sedan #1177896 av Nissegossen

zoegas skrev: Jag hatar att vara nykter.



Ja, för mycket torka det blir missväxt då och djuren svälter, det kan ju inte vara annat att det skall vara något att fukta strupen med så zero alkohol kan aldrig vara bra

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 8 månader sedan #1177897 av Geta
Svar från Geta i ämnet jag saknar missbrukslivet
Är det skräcken för att möta sig själv?
Mer
4 år 8 månader sedan #1177901 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet jag saknar missbrukslivet
Den monotona, gråa och känslolösa vardagen.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
4 år 8 månader sedan #1177902 av Nissegossen

Geta skrev: Är det skräcken för att möta sig själv?


Du glömmer att jag sett mig själv stå upp skiktas och flyga över taket i stor hast. En kristen sade du har mött din ängel

konfronteras med en syn vid bältespännarparken i Göteborg läs om den om du glömt.

Har man mötts med sig själv i det har jag agerat utan att jag dog trotts att han såg sin chans och högg kniven i mig, jag som inte använde vapnet och sänkte kniven han dödade mig, men det var jag som bytte plats med honom och jag fick stå med blodig kniv och han som stötte kniven i mig låg där död medan jag som överlevde fick stå där med skammen över den blodiga kniv och han inte hade liv i sig.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 8 månader sedan #1177903 av Geta
Svar från Geta i ämnet jag saknar missbrukslivet
Jag upplever inte tillvaron som grå och monoton. Kanske i början av schizofren att jag tyckte att människor var stereotypa.