frisk?

Mer
12 år 11 månader sedan #405966 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet frisk?
[align=center]Min tomhet fyller jag med alkohol, neuroleptika, koffein, nikotin med mera... . Jag är faktiskt på ett sätt glad att jag aldrig har haft en riktig pappa men sen är jag inte glad när det gäller andra saker i mitt liv som varit. För män har väl på ett annat sätt aldrig varit bra för barn eller? Tacka vet jag kvinnor - dom är bättre på flera olika sätt än männen. Med andra ord: kvinnor har för det mesta aldrig gjort mig illa som männen i alla fall.[/align]
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
12 år 11 månader sedan #405970 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet frisk?
Ja, du är feminist, jag kom in på ett villospår i bildleken hur man mår. Men jag känner ingen sexuell koppling vare sig med en man eller kvinna numera. Har förvisso nästan bara sexuella upplevelser med kvinnor, förutom en gång när jag var 12 och hade stånd i duschen på gympan. Men det var inte för att det var pojkar speciellt, jag förstod aldrig varför jag fick stånd, numera ser jag det som en pinsam och pittoresk inslag i mitt liv. Jag har numera förstått, att det är rykten som har försvårat mitt liv.

Men jag blir kåt, när jag ser vackra kvinnor. Tycker ändå att du ska balansera upp ditt liv med en större närvaro av ärliga män.

Vars är världen på väg?
Mer
12 år 11 månader sedan #405973 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet frisk?
[align=center]Du säger att jag är feminist men det är jag på ett sätt inte. Jag röstar på Kristdemokraterna och inte feministpartiet. Varför jag röstar på Kristdemokraterna är för att det är det enda partiet som har en andlig realitet. Jag lever ju bland "demoner" sen våren 1990 så då är det naturligt för mig att rösta på Kristdemokraterna eftersom det är det enda partiet som har en andlig realitet.[/align]
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
12 år 11 månader sedan #405974 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet frisk?
ja, vad säger du om abortfrågan? kanske det är en oschysst fråga, men jag ställer den ändå, för att jag anser att kvinnan själv ska bestämma om hon vill fullfölja graviditeten eller inte. Jag anser kd har en vanlig borgerlig norm, som inte vill se så många förändringar. Men då kan jag vara schysst nog att erkänna att jag har socialdemokratiska värderingar, med alla dess fel och brister så tycker jag att debattlustan är störst inom detta parti. Man är ju inte sämre än att förbättrabeslut, man kan ha stött och blött vissa frågor och kommit till andra slutsatser. Man lär sig genom erfarenheter.

Vars är världen på väg?
Mer
12 år 11 månader sedan #405976 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet frisk?
[align=center]Jag önskar kanske att min mamma hade gjort abbort när det gäller mig. Förrästen hon sa ju också när jag var i tonåren att hon önska att hon inte borde fött mig. Men jag gillar kvinnor bättre än män för det... .[/align]
Mer
12 år 11 månader sedan #406117 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet frisk?
Nissegossen har rätt vad han säger om nyinsjuknade för hos dem ger antipsykotika väldigt bra effekt och 90 % får effekt. De känner sig då friska och slutar med antipsykotikan och får återfall i psykos samt kanske också funktionsförluster. Efter några år får bara 70 % effekt av antipsykotikan. Egentligen borde nyinsjuknade erbjudas depåinjektioner, så att de inte kan sluta med medicinen och försämras. Bättre att ägna sig åt studier och arbete än att hamna på behandlingshem.