Om du blev frisk?

Mer
7 år 1 månad sedan #916500 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Om du blev frisk?
Om jag var frisk skulle jag leva loppan alla glada dagar.... träna och tävla....arbeta.....bilda familj.....
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
7 år 1 månad sedan #916502 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Om du blev frisk?
Antingen är man frisk eller så är man sjuk, finns det ngt mellanting? Om jag var frisk, vilket är svårt med mina funktionshinder att föreställa sig, eftersom jag har haft dessa symptom så länge. Så jag kan inte svara på denna frågan?

Vars är världen på väg?
Mer
7 år 1 månad sedan #916503 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Om du blev frisk?
Det är 17 % med schizofreni, som återhämtar sig och nästan är friska. Men bara 8 % jobbar. Det verkar som man fortsätter med sjukersättning även fast man nästan är frisk.Egentligen borde 25 % jobba.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
7 år 1 månad sedan #916506 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Om du blev frisk?
Om du inte fanns för viska, vad skulle då ha hänt? Många fler skulle söka osäkra siter och exponera sig på, det är farligt. Så jag tycker din insats för viska borde premieras på ett eller annat sätt?

Du kanske skulle ha kunnat jobba dina sista år innan pension? Men jag tror moderaterna värderar din insats mycket högre än bidragsgivande. Du gör din stronga insats för oss som inte har den "starka" rösten att göra sin röst hörd!

Det här är inget att gräma sig för Admin! Jag blev ju utestängd från min normala politiska site, pga att dem lade ned insändarspalten på nätet, vad jag vet?

Vars är världen på väg?
Mer
7 år 1 månad sedan #916526 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Om du blev frisk?
Är man förkyld är man lite sjuk. Även om det kan kännas rätt påtagligt.
Mer
7 år 1 månad sedan #916567 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Om du blev frisk?

Admin1 skrev: Det är 17 % med schizofreni, som återhämtar sig och nästan är friska. Men bara 8 % jobbar. Det verkar som man fortsätter med sjukersättning även fast man nästan är frisk.Egentligen borde 25 % jobba.

Faller man ut i mange år, så er det bortimot umulig å komme inn igjen. Og hadde jeg vært arbeidsgiver, ville jeg valgt en søker uten schizofreni, om alt annet var likt.