Leva under hot ()

Mer
5 år 3 månader sedan #1121958 av Geta
Svar från Geta i ämnet Leva under hot ()
Det hjälper inte att botten är jämn på en lerklump. Det förvånar mig att du tycker att det är så lätt att dreja, Nissegossen.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
5 år 3 månader sedan #1121965 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Leva under hot ()
Jag var hotfull idag! Att skapa en konflikt innebär konsekvenser! Jävla mobil, den strulade idag!

Vars är världen på väg?
Mer
5 år 3 månader sedan #1121971 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Leva under hot ()
Det hjälper inte att botten är jämn på en lerklump. Det förvånar mig att du tycker att det är så lätt att dreja, Nissegossen.

Har aldrig försökt

Det jag gjorde var att jag tog läkt runt om skar ut leran såg jag till att leran var jäms med på höjden på läkten(brödkavel)
sedan formade jag leran hur jag ville ha den vatten på händerna sedan försökte sätta fast leran med vattnet "limmade" fast sidorna. Sedan fick den stå i brännugnen, fast glaserad
först

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 3 månader sedan #1121975 av Geta
Svar från Geta i ämnet Leva under hot ()
Du är ungefär som Pippi Långstrump som inte visste om hon kunde spela piano, för att hon aldrig hade försökt.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
5 år 3 månader sedan #1121980 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Leva under hot ()

Vars är världen på väg?
Mer
5 år 3 månader sedan #1121982 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Leva under hot ()
Hade en kompis han var där, han kunde dreja han skaffade en egen lokal. Han ringde mig och sade jag skall köpa en brännugn kan du hjälpa mig. Vi åkte lång upp vid Trollhättan han betalade och jag och han tog den över till släpet jäkligt tungt, vi åkte till hans lokal bar in den. Han har drejat muggar, jag fick några, de var så fula att jag tror de gått ut.

Han ville ha mig som modell för att han ville testa att måla i olja tavlan hänger nu i mitt lilla sovrum, han har skrivit mycket på baksidan. Han ville ha tag på plommon, jag ringde morsan, hon sade javisst vi plockade och han hade ett jäskärl i glas han hade köpt ett paket så det skulle vara just plommonvins smak på den

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum