återhämtning efter psykos?

Mer
16 år 8 månader sedan #85176 av Nissegossen
Intuition!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
16 år 8 månader sedan #85194 av Nissegossen
Niklas! Språket och människans ego innhåller mer än bara siffror! Om du skall ha talvärden i språket får du vända dig till tex Hebreiskan för där finns ett talvärde för varje bokstav!

Språket är och kommer att förbli inom den mänskliga sfären. Jag skulle inte tycka om att bli ett minneschips med mitt intellekt i hårdisken på en dator!
subjektivt kan tyckas, men vilken dator kan använda mänsklig intuition?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
16 år 8 månader sedan #85201 av Nissegossen
Jag har en själ! Har du och din dator det?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
16 år 8 månader sedan #85230 av Nissegossen
Suck! Ta inre kontakt med din dator, så kanske du finner din själ i den, eller Har datorn (själen) egen vilja?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
16 år 8 månader sedan #85235 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet återhämtning efter psykos?
Är detta ett försök att på ett bordellaktigt manér, vilja köpa en dyr själ så ekonomiskt lättvindligt som möjligt?

Vips, dina tankar kan bli verklighet, men är det inte ett försök att överta en annans vilja, farliga saker må jag säga. Prostitution är inte olagligt, men köpandet är det, så tänk både en och två ggr på ditt eget handlande Niklas!

Vars är världen på väg?
Mer
16 år 8 månader sedan #85238 av Nissegossen

Niklas skrev: Jag köper din själ för €40. Känns det ok?


Svarar inte på frågan! Endast oförskämd heter Niklas!

Min själ är inte till salu, så den går inte att köpa! Ty den är redan lovad till en annan vars blod utgöts på Golgata kors för över tvåtusen år sedan!

För Så länge sedan var betalningen för min själ avgjord! :fiol

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum