Bältning

Mer
13 år 8 månader sedan #330097 av maktlös
Svar från maktlös i ämnet Bältning
När man käkar några tabletter på morgonen för att orka ut, några till på plugget/jobbet och sen några till efter plugget/jobbet. Så blandar man tabletterna med en grogg för att få ännumera effekt. Håller upp ett sånt beteende varje dag i några månader. Efter ett tag smyger man iväg på toan och tar en grogg och käkar tabletter mitt under lektionerna/arbetsdagen. När man hamnar i det läget så är det ganska jobbigt att sluta.

MEN att få några piller för att lindra ångest när man ligger inne, det tror inte jag är något större problem.

Ett stalltips, undvik att käka benzo och supa. Det tenderar att skita ihop sig. Att tända av från en tids missbruk på benzo är fan inte roligt någonstans.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
13 år 8 månader sedan #330098 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Bältning
Jag var uppvarvad och utåtagerande en gång på psyket. Då fick jag en tablett av okänt ursprung och blev vråltrött med en gång. Det var bara att gå och lägga sig. Vad kan det ha varit för piller? Tar inte så mycket benso, så jag har ingen tolerans.
Mer
13 år 8 månader sedan #330106 av tryskey
Svar från tryskey i ämnet Bältning
jag har blivit bältad 1 gång när jag var våldsam vid beroende centrum..
fick ligga fastspännd från kvällen tills nästa morgon. men sov mesta tiden då för fick haldol spruta sedan något mera lugnande.
Mer
13 år 8 månader sedan #330108 av Erasee
Svar från Erasee i ämnet Bältning
Jag var bältad 7 ggr under en vistelse på ett år....!
Pga att jag mådde dåligt och var våldsam...
Mer
13 år 8 månader sedan #330131 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Bältning
Bältning får endast ske efter beslut av psykiater och är väl normalt begränsad till 4 timmar. Bältning längre än 4 timmar skall rapporteras på speciell blankett. Bältning skall noteras i journalen också.
Mer
13 år 8 månader sedan #330175 av mopa
Svar från mopa i ämnet Bältning
Jag har blivit bältad flera gånger, pga att jag blir våldsam vid psykos. Vet inte hur länge jag låg i bälte, men mer än 4 timmar iaf.