Jag har en allvarlig psykiskstörning

Mer
13 år 3 månader sedan #367951 av lärjungenMatteus
6 Jesus sa till honom: Jag är vägen, sanningen och livet. Ingen kan komma till Fadern utom genom mig.
Mer
13 år 3 månader sedan #367953 av Traxerity

matterik skrev: Traxerity, det spelar ingen roll hur du fått det. Det enda som spelar roll är om du har det, eller hade det, vid det tillfälle då brottet begicks.


3 år sedan under ilska. Rättegången avslogs eftersom det var självförsvar. Vill inte prata mer om det.
Så mina 2 brott har inte begåtts under sjukdomstillstånd. Därför är jag inte något allvarligt fall eftersom jag har inte skadat någon sen dess.
Kan säga att jag var påverkad av amfetamin när ilskan gick loss och det var ett gäng som fick smällen emot sig men det var dom som börja slå ner mej i marken. Efter det har jag inget minne om vad som hänt och jag vaknade i någon sjukhus säng med små skador.
Vill inte prata om rättegången eller något annat heller om det. Så ta inte upp det.
Mer
13 år 3 månader sedan #367955 av lärjungenMatteus
6 Jesus sa till honom: Jag är vägen, sanningen och livet. Ingen kan komma till Fadern utom genom mig.
Mer
13 år 3 månader sedan #367956 av Traxerity

matterik skrev: Jag menade bara rent generellt.


Bra då är jag inte stämplad som psykiskt fall.
Mer
13 år 3 månader sedan #368127 av Admin1
partyjunkie,

Om jag fattat dig rätt tidigare, så ville du ha fängelseförbud, så detta är en framgång för dig. Jag hoppas att du slipper rättspsykiatrisk vård och får villkorlig dom med öppenvård istället. Du har ju också senaste året gjort stora framsteg, vilket de borde ta hänsyn till i domen.