sitter i rättssyk

Mer
11 år 11 månader sedan #491609 av killet
Tja på er här i viska. Jag sitter kvar i rättsyk men blev flyttad till en utslussningsboende. Men det är ingen skillnad nästan det är lika långtråkigt förutom att det är en lägenhet istället för ett rum. Det ligger i Fallköping Jag får injektioner en gång i månaden och andra mediciner som jag får morgon och kväll. Mina föräldrar får jag inte träffa själv på åra tal kanske.
Mer
11 år 11 månader sedan #491611 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet sitter i rättssyk
Hej!

Välkommen tillbaka! Tråkigt att du hamnat på rättspsyk, men du är inte ensam om det för det finns 2 medlemmar till som befinner sig där. Bra att du kommit till utslussning för då får du nog snart åka hem. Skall du flytta tillbaka till serviceboendet vid Globen då. Hur klarar du ekonomin nuförtiden?
Mer
11 år 11 månader sedan #491613 av Bitte
Svar från Bitte i ämnet sitter i rättssyk
Hur kommer det sig att du hamnat där ?
Mer
11 år 11 månader sedan #491614 av killet
Svar från killet i ämnet sitter i rättssyk
Enligt min kurrator i st:Görans rättssyk så kommer jag att sitta minst 1 år till. Jag pissade ner serviceboendet och fick en räkning på 102000 kronor för skador. Jag valde bort försäkringen men min godman lyckades få stadsdelsförvaltngen att står för kostnaden. Jag har inget boende Men jag ska välja akelius när jag kommer ut.
Mer
11 år 11 månader sedan #491615 av killet
Svar från killet i ämnet sitter i rättssyk
Hej bitte. Jag hamnade i rättssyk för att jag planerade att slakta min familj alltså skrev i viska och då anmälde någon mig.
Mer
11 år 11 månader sedan #491616 av killet
Svar från killet i ämnet sitter i rättssyk
Ekonomin går dåligt. Har sparat över 100.000 bara på 2 år. Som det ser ut så kan jag endast bli dollarmiljonär men inte miljardär. Alltså köpa guld för 6000 kr i månaden under 40 års tid. Med inneboende så blir det mer.