sitter i rättssyk

Mer
11 år 11 månader sedan #491618 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet sitter i rättssyk
Fint att godemannen fixade så att du slapp betala för serviceboendet. Tur att du har en duktig godman. Har du aktivitetsersättning nu och hur klarar du ekonomin? partjunkie är också på rättspsyk och han ville komma dit hellre än att få ett vanligt straff. Hur är det att vara på rättspsyk annars med mat och boende?
Mer
11 år 11 månader sedan #491619 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet sitter i rättssyk

killet skrev: Hej bitte. Jag hamnade i rättssyk för att jag planerade att slakta min familj alltså skrev i viska och då anmälde någon mig.


Blev du åtalad för hotet här och dömd till rättspsyk? Trodde aldrig att hot i forum kunde leda till åtal. Du berättade väl inte för polisen att du menade allvar med ditt hot?
Mer
11 år 11 månader sedan #491620 av Geta
Svar från Geta i ämnet sitter i rättssyk
killet,

Du har alltså samma drömmar om att bli sanslöst rik nu, som innan du hamnade på rättspsyk?
Mer
11 år 11 månader sedan #491676 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet sitter i rättssyk
Det var bra att du hörde av dig. Jag undrade vart du blivit av.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
11 år 11 månader sedan #491692 av killet
Svar från killet i ämnet sitter i rättssyk
Jag blev åtalad efter att ha skrivit det i viska. Någon har anmält mig. Polisen kom med en hel piket styrka. En stog med dragen pistol utanför min dörr.

Det är perfekt med mat boende osv. inom rättsyk.

Angående mina drömmar om att bli rik. Så är det något som är verkligare än man kan ana. Kan spara 8000 kr i månad men lever gott för 2000 kr i månaden utöver maten i rättsyk. Så det blir 6000kr över.

Jag blev åtalad för att ha hotat min mormor och sagt att jag skulle lägga familjens likdelar under granen. Egentligen skulle jag dömas för försök till mord. Men det röstades ner av ett vist antal bedömare så att det endast blev hot.
Mer
11 år 11 månader sedan #491743 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet sitter i rättssyk
Ja, du har sannerligen gått igenom en hel del. Det där om att bli rik tänkte jag mycket på innan diagnosen. Jag lyckades inte, men du kanske klarar det. Hoppas!