Update

  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
10 år 6 månader sedan #615897 av
Update skapades av
hej viska tänkte bara updatera er lite vad som händer med mig..Utslussningen fortsätter. i onsdags fick jag veta att jag fått beviljat en natt till i lägeneheten så kommer vara i lägenheten från måndagar klockan 15:00 till söndagar 18:00.. så nu är jag bara en natt i veckan på avdelningen..
:lol:

sedan på måndag ska jag börja med missbruks programet igen det blir några måndagar framöver som jag ska prata med missbruks terapeut eller vad man ska säga,, men man ska prata om missbruk iaf :)
Mer
10 år 6 månader sedan #615899 av malin71
Svar från malin71 i ämnet Update
Hej, Partyjunkiie. Tack för uppdateringen! Låter som det går jättebra för dig. Härligt att höra! Tycker du har varit fantastiskt duktig i allt det här.

Kramar! :hjärta
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
10 år 6 månader sedan #615901 av
Svar från i ämnet Update
ja det går riktigt bra faktist.. mår mycket bättre nu än när jag hamna där..
det är väll bara vissa dagar jag brukar få lite skruvade tankar/ideer.. men då försöker jag ta lite mera medeciner sedan går jag och lägger mig och sover så brukar det gå över..
Mer
10 år 6 månader sedan #615903 av malin71
Svar från malin71 i ämnet Update
Det är en bra strategi! Det gäller att se sina egna begränsningar och ta tillvara på de verktyg man har fått genom åren.
Mer
10 år 6 månader sedan #615953 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Update
Låter ju väldigt bra detta och att du är nära utskrivning. Det är väl längesedan du drack något, så det borde gå hyfsat att undvika alkoholen. Förekom det några droger eller alkohol på din avdelning?
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
10 år 6 månader sedan #615955 av
Svar från i ämnet Update
det kommer ju bli 4 veckors permissioner sedan med öppenvården så blir där ett tag till..
ja undvika alkoholen går bra har nästan inget alkoholsug alls nu.. som det känns nu så funderar jag på att vara nykter när jag kommer ut också.. men det är bara i tankestadiet änu..
nej jag har inte sett droger eller alkohol på avdelningen.