Tankebrott

Mer
10 år 6 månader sedan #618324 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Tankebrott
de borde få möjligheter att få utlopp för sina känslor och strävanden.....
Mer
10 år 6 månader sedan #618354 av björk
Svar från björk i ämnet Tankebrott
Det är tekniskt möjligt att man kan bli attackerad för att ha tänkt något
dåligt.... Eller att det bringar upphov till stor förkastelse samt förolämpning...




Men det kanske är tiden vi lever nu i ??
Mer
10 år 6 månader sedan #618374 av Jesus/magnus
Svar från Jesus/magnus i ämnet Tankebrott
det är mycket med det andliga, just nu..

John 8:31-32.
Mer
10 år 6 månader sedan #618380 av rebbe
Svar från rebbe i ämnet Tankebrott

Admin1 skrev: Tvångsvården brukar inte vara så långvarig. Det är väl den rättspsykiatriska vården som kan bli väldigt långvarig ofta. Det här har man tänkt att reformera, så att de flesta får tidsbestämt fängelse istället, men reformen har avstannat.

Kanske det bästa vore att ha två slags rättspsykiatrisk vård:
1. Tidsbestämd rättspsykiatrisk vård med bestämd strafftid lika lång tid som fängelsestraff.
2. Rättpsykiatrisk vård med utskrivningsprövning för mord, allvarliga våldsdåd och pyromani.

Det är långt ifrån alla som får rättspsykiatrisk vård utan får LPT alltså blir tvångsvårdade utan rättegång med enormt liten eller ingen som helst chans att komma ut det räcker i dag att du till talar till fel person så blir du b*g*d! Alltså lika med sovjets gamla test anläggningar där dom grillade folk med mikro typ Dessutom så gör man det ute i samhället! Stalin polisen är enorm stor när man sett den.. och hatar patriaket! ..alltså fattiga sjuka jävlar nu får ingen tolka det som jag är emot feminister jag älskar feminister det är det roligaste som finns!
Mer
10 år 6 månader sedan #618389 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Tankebrott
:va? :rolleyes:

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
10 år 6 månader sedan #618421 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Tankebrott

Är det inte lite lustigt att man kan straffas för något man inte gjort, att bli inlåst och kanske isolerad för något som aldrig har hänt?


Fruktansvärt är det! Jag blev tvångsintagen i 2 år och tvångsmedicinerad i 12 tolv år enbart bara för att jag började höra röster (hörselhallucinationer) vid 18 årsåldern. Gjorde inget brottsligt! Se upp för rösthörare jägarna = psykiatrin!