sitter i karsudden nu

Mer
9 år 1 månad sedan #729556 av killet
Hej
Jag sitter i karsuddens rättpsyk nu. Ska bara säga att jag har träffat en syrian som bor i södertälje. Jag har hans mobilnummer till hans bror i den mobil som man var tvungen att lämna tillbaka i samband med de nya reglerna i karsudden. Enligt honom så finns det ett riktigt kriminellt nätverk i söderetälje som ska ha grenar över hela världen. Enligt honom så är inte södertäljenätverket om jag förstog honom rätt det riktigt stora kriminella nätverk.

Hans namn är något med Tauomas. Låter som findska men ska inte vara det om jag minns rätt. Som sagt så minns ni kanske att jag skrev att en maffiaboss äger 7 eller 12 eller vad det nu var militärplan.

Lite av min profetia besannades med tanke på att is islamska staten har militärplan enligt nyheterna för ett tag tillbaka sedan. Får bara skriva några minuter om dagen så jag kan inte skriva så mycket mer.
Mer
9 år 1 månad sedan #729583 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet sitter i karsudden nu
Det var ju synd att du fortfarande sitter inlåst. Välkommen tillbaka.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
9 år 1 månad sedan #729613 av Geta
Svar från Geta i ämnet sitter i karsudden nu
Hej igen!

Vi har då och då tagit upp ditt fall på Viska. Har de lättat på restriktionerna, när du får vara ute på internet några minuter i taget?
Mer
9 år 1 månad sedan #729625 av lärjungenMatteus
Men jag säger: Älska era fiender! Be för dem som förföljer er!
Mer
9 år 1 månad sedan #729642 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet sitter i karsudden nu
Välkommen tillbaka!

Jag antar att du sparar 5000 kr mer per månad genom att sitta på rättspsyk än att bo på servicehus. Jag gissar att du trivs bra där. Stämmer det?
Mer
9 år 1 månad sedan #729655 av sonan
Svar från sonan i ämnet sitter i karsudden nu
Ojdå, men stämmer detta verkligen Admin1? Att han får 5 000 in på sitt konto i fickpengar extra jämfört med att vara sjukersatt på ett seviceboende?