LPT

Mer
7 år 4 månader sedan #894155 av mopa
Svar från mopa i ämnet LPT
jag har haft lpt flera gånger, o långa tider.
Mer
7 år 4 månader sedan #894159 av Geta
Svar från Geta i ämnet LPT
Vad jag vet så har jag tvångsvårdats bara en gång med LPT. Men jag kom in frivilligt
och konverterades. Då togs mitt fall upp i Länsrätten. Slapp fortsatt LPT.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
7 år 4 månader sedan #894189 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet LPT
Jag var på förhandling i länsrätten, eller vad det nu kallas. Då drog läkaren upp en massa jox han googlat på mig om. Jag fick fortsatt tvångsvård. Jag var lite av en lokalkändis på den tiden.
Mer
7 år 4 månader sedan #894191 av Geta
Svar från Geta i ämnet LPT
Det kallas förvaltningsrätten idag.
  • MaxMin
  • Besökare
  • Besökare
7 år 4 månader sedan #894199 av MaxMin
Svar från MaxMin i ämnet LPT
Jag har blivit LPT:ad en gång, min enda gång, på grund av uttalade suicidala tendenser med fullt utvecklade planer. Motsatte mig vård och därmed transporten till psyket.

Vägrade delta i medicinering utöver vissa egna idéer som jag hade. Gick med på ökning en vecka innan jag skulle upp i förvaltningsrätten av taktiska skäl, men upplevde att jag kom ur de värsta psykotiska tankarna och fick inte förlängt LPT. Stannade nog 2 månader till på psyket den gången.
Mer
7 år 4 månader sedan #894213 av memphis
Svar från memphis i ämnet LPT
jag har aldrig blivit LPT:ad förutom nån gång kanske då jag blivit gripen o förd till sjukhus med poliser. men just det är väl inte LPT att bli förd till sjukhus av poliser. däremot kanske det blir rättspsyk för mig om jag brister en dag o bestämmer mig för att det är "pay back day" för den som kränker mitt hem o min person, ingen direkt nämnd eller glömd. min nemesis. jag kan verkligen tycka illa om vissa men då har det förtjänat det länge.