LPT lättvindigt?

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 8 månader sedan #1274201 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet LPT lättvindigt?
Ja, det gör jag. Jag måste sluta med den förbaskade rökningen. Jag har sagt flera gånger att jag har ont i bröstet o vänster hand.
Mer
3 år 8 månader sedan #1274203 av Geta
Svar från Geta i ämnet LPT lättvindigt?
Ja, KOL är något av det värsta som du kan råka ut för.
Mer
3 år 8 månader sedan #1274209 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet LPT lättvindigt?

Fantasio skrev: Ja, det gör jag. Jag måste sluta med den förbaskade rökningen. Jag har sagt flera gånger att jag har ont i bröstet o vänster hand.


Det är säkert en skada i nacken.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
3 år 8 månader sedan #1274211 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet LPT lättvindigt?
Pröva med el-cigg. Finns ett antal nätbutiker som säljer dessa och oljorna till exempel: elcigg.se, vapes.se och cigge.se. De sistnämnda har en fysisk butik här i stan. Fast de är dyra. Absolut bäst och billigast oljor har elcigg.se. Där måste man registrera sig för att få tillgång till nikotinoljor annars finns det bara n
,
Det dyra är själva el-ciggbatteriet, men man brukar sälja det man kallar för Startkit och i det ingår alla delar man behöver.
Mer
3 år 8 månader sedan #1274212 av memphis
Svar från memphis i ämnet LPT lättvindigt?
Jag var en inbiten rökare Fantasio. Men jag lyckades sluta med hjälp av snus. Kunde jag sluta så kan du också sluta, Fantasio, för cigaretterna var mitt stora stöd i livet och jag trodde aldrig jag kunde sluta. Men det gick jättebra. Med hjälp av snus. Jag snusar fortfarande och har inga planer på att sluta med det.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 8 månader sedan #1274768 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet LPT lättvindigt?
Jag ångrar att jag tackade ja till frivillig vård. Läkaren är bra, men manipulativ. Jag blev inte utskriven idag som jag hade trott, men har permis i två dygn.