LPT lättvindigt?

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 8 månader sedan - 3 år 8 månader sedan #1275097 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet LPT lättvindigt?
Mina medpatienter är lugna, men en dam vill inte gärna ta sin medicin, brukar krävas lite tjat. Jag tar medicinen utan att knussla, då kanske man kommer ut snabbare. Men det var dumt av mig att tacka ja till fortsatt vård, för jag hade kanske vunnit i länsrätten. Jag har fått smak på livet i det fria och vill inte tillbaka till sjukan.

Finns det risk att jag konverteras (som det väl heter) om jag idag säger att "nu vill jag bli utskriven"? Antar att jag får vänta tills ordinarie läkare kommer, men det är först på måndag. Då kan jag polisanmäla vården för olaga frihetsberövande.

Nu nojar jag, känner för att ringa avdelningen. De sa att jag gärna fick göra det. Firade min förra födelsedag på PIVA, får väl fira denna på 26:an. En extra Stesolid vill jag ha i present.
Last edit: 3 år 8 månader sedan by Fantasio.
Mer
3 år 8 månader sedan #1275105 av wasp
Svar från wasp i ämnet LPT lättvindigt?
Man får nog inte LPT så lättvindligt. När jag kastat sten på grannen ute på Norrlandet en gång och påstod att det var Guds vilja, då fick jag det mitt under ett sommarlov!
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 8 månader sedan #1275145 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet LPT lättvindigt?
Jag vill vara hemma och titta på fotboll på TV, men måste tillbaka till avdelningen. Jag vill bli utskriven.
Mer
3 år 8 månader sedan #1275146 av Geta
Svar från Geta i ämnet LPT lättvindigt?
Kan du inte titta på fotboll på avdelningen? Senast som jag var inlagd fanns det TV-apparater högt och lågt på avdelningen. Minst 5 stycken.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 8 månader sedan #1275148 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet LPT lättvindigt?
Det är Malmö FF o matchen är på Femman, den finns inte på avdelningen. Jag har fått smak på livet i det fria, usch för att vandra i korridoren på avdelningen.
Mer
3 år 8 månader sedan #1275150 av Geta
Svar från Geta i ämnet LPT lättvindigt?
Du kommer att ha med dig problemen hem.