LPT lättvindigt?

Mer
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1187179 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet LPT lättvindigt?

Fantasio skrev: Jag har bestämt mig för att vara noggrann med medicinen i fortsättningen. Tog ingen igår och sov inget under natten. Har känningar i magen och lite konstiga funderingar. Jag vill inte åka på tvångsvård en tredje gång i år.

Hur stavar man till noggrann?


På din dator du har win gå till övre listen till verktyg där hittar du tillägg. Språk gå ned klicka på svenska lägg till så får du ord som är felstavade med en vågig understrykning med rött på felstavade ord
Ett felstavat ord med rött, högerklicka där ser du alternativ välj rätt klicka och du har ordet rättstavat

pcforalla.idg.se/2.1054/1.648321/5-sprak...ig-att-skriva-battre

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 6 månader sedan by Nissegossen.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1187191 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet LPT lättvindigt?
2017 så var polisen på ett ärende hos mig, och jag visade för dem vart jag hade sett Djävulen, den förbannade ormen, och det dröjde inte många sekunder innan en av poliserna sade att de var på uppdrag av Gud och så körde de mig till psyket där jag låstes in medelst LPT.

x-tra intressant blir det då den utländska överläkaren , år 2013 under min första LPT tripp, svarade på min fråga: när/om/ifall de kunde släppa mig fri. hans svar: "vi ska inte ha såna som dig, som pratar om Gud - lösa på Sveriges gator!"

det var samma överläkare båda gångerna. så man kan ju undra vad han tänkte när de hade kört dit mig 2017 - eftersom överläkaren hade ju förbjudit "Gudspratande människor på Sveriges gator" och så kommer de in med ett vittne till Djävulen som berättar om att polisen pratar om Gud!
Last edit: 4 år 6 månader sedan by PsychoWard.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1187858 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet LPT lättvindigt?
"Långsamt utvecklande schizofreni" tror jag det stod på sovjettiden och man sattes i gulag. 53 dagar är från mig bortstulna.


"Psykiatrisk tvångsvård har ibland missbrukats av totalitära regimer för att bli av med regimkritiker. I Sovjetunionen fanns en speciell diagnos, långsamt utvecklande schizofreni, som regimkritiker ofta fick. "
Last edit: 4 år 6 månader sedan by Fantasio.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1187873 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet LPT lättvindigt?
ja, det gäller att passa sig.

när jag låg inlagd på psyket första vändan var det verkligen som om Anden lärde mig att styra tungan. jag sade inte många ord under de månader jag var inlagd. eller ja, dvs utöver "hej", "god morgon" osv

nästa gång 2017 då jag blev inlagd igen så var det full fart dock. men så höll de mig bara inlåst ett par dagar också.

under bägge gångerna så hotades det med bältesläggning om jag inte åt upp deras trollkonster (pharmakia) men under första vändan svarade jag då typ "isf blir jag tvungen att försvara mig fysiskt". resultat: ingen bältesläggning.

nästa vända var det dags igen, en manlig skötare kom in i rummet och hotade med samma sak. men då fick jag kraft. höjde rösten och pekade med hela handen mot dörren och sade: UT! JAG VILL INTE SE DIG! DET SKA BLI EN RÄTTVIS RÄTTEGÅNG OM ALLT DETTA. I JESUS NAMN! och snubben vände på klacken och gick ut, och jag såg han aldrig mer igen.

tänk om jag hade fått en krona för varje gång någon påstår att jag är psykotisk, behöver medicin eller låsas in.

det är möjligen lika många gånger som jag blivit dödshotad på internet. dvs tappat räkningen för länge sedan.
Last edit: 4 år 6 månader sedan by Admin1.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 6 månader sedan #1187892 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet LPT lättvindigt?
Ingen dålig historia, PsychoWard.

Jag blev utslagen efter medicinering. Vet att skötare var inne och drog i mig, det var läskigt.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 4 månader sedan #1207903 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet LPT lättvindigt?
Jag vill så gärna ha lite mer lugnande mediciner. Men jag törs inte gå till akutenheten av rädsla för att bli inlagd. Två LPT inom loppet av några månader, det är att få (tvångs)vård lättvindigt.