Jag hatar min jävla sjukdom!

  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
14 år 5 månader sedan #259755 av
jag är trött på den här jävla sjukdomen nu & att alla jävla läkare inte kan bestämma sig..å inte kunna leva ett normalt liv p.g.a alla jävla sjukdommar man har.. :evil:
lindevillan och beroende centrum har nu iaf enats om att jag har en genomgripande störning i utvecklingen d.v.s Autism & ADHD.. så jag har fått börja gå på NPF teamet hos beroende centrum nu istället och ska få fortsätta vara kvar där hela tiden framöver nu med läkar kontakterna säger dom.. så har dom bestämmt att på fredag ska jag få börja med Concerta..
så nu till min fråga..

Kommer Concerta & Seroquel göra så att man blir och funka som en "Normal" människa i samhället igen ????
Mer
14 år 5 månader sedan #259756 av Zoidar
Vet inte partyjunkie, vill bara säga att jag fattar att du är less på det här.

Anchored in Christ ✟

Mer
14 år 5 månader sedan #259761 av bom
Svar från bom i ämnet Jag hatar min jävla sjukdom!
serequel är en jävligt bra medicin enligt mig..depot är bäst så slipper du många bieffekter
  • Besökare
  • Besökare
14 år 5 månader sedan #259781 av
Svar från i ämnet Jag hatar min jävla sjukdom!
Den här sjukdomen är väldigt individuell. Medecinen dämpar, vissa får ingen hjälp alls utav den. Andra lite och somliga har tur och blir nästan av med allt.
Mer
14 år 5 månader sedan #259797 av Geta
Svar från Geta i ämnet Jag hatar min jävla sjukdom!
[size=150:5vh0gjtd][color=orange:5vh0gjtd]Det är bara att gilla läget![/color:5vh0gjtd][/size:5vh0gjtd]
Mer
14 år 5 månader sedan #259803 av Admin1
För många har vändpunkten kommit, när de fått rätt diagnos och behandling. Eftersom du nu har fått ny diagnos och medicinering, så kanske du också har kommit till en punkt, där det blir en dramatisk förbättring. Jag hoppas att det blir så.