tror ni det på astrala?

  • trance
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
14 år 1 månad sedan #284553 av trance
tror ni det på astrala? skapades av trance
är det fler här som känner energier,och kan se auror, runt andra människor? hela mitt liv har gått ut på att undvika vissa människor som jag upplever är bebodd av demoner, som kan ta mig i besittning, men tyvärr har det ofta slutat med att just de värsta har kommit mig närmast i relationer.

men det finns vackra andeväsen också, som håller sig runt människor som är änglar eller väldigt godhjärtade. såna som sprider värme och positiv energi runt omkring sig!
Mer
14 år 1 månad sedan #284557 av Geta
Svar från Geta i ämnet tror ni det på astrala?
Nej, jag ser inga auror men det vore intressant att gör det.
Mer
14 år 1 månad sedan #284558 av Nissegossen
Jag har under tiden jag haft en bibel uppslagen i knäet, sett eldslågor strömma ut från alla tio fingrarna, men det är sällsynt att jag ser auror runt folk, men i den stunden jag såg eldslågorna från fingrarna fick jag till mig att jag har helandets gåva...

Har vid ett senare tillfälle sett en extra stark låga på höger långfinger och det är den jag skriver med på tangentbordet...

Jag vet ju inte om det betyder något särskilt det jag upplevt.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • MaxErnst
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
14 år 1 månad sedan #284591 av MaxErnst
Svar från MaxErnst i ämnet tror ni det på astrala?
trance: inget kan ta dig i besittning om du inte tillåter det

nisse:
healing antyder att man vill ha en "quick fix" och abdikera sitt självansvar istället för att med sunt förnuft och självuppriktighet se vad man tillåtit och accepterat att manifestera åkomman/smärtan man vill "hela".
Mer
14 år 1 månad sedan #284598 av Nissegossen
Du har helt rätt!´Det är i så fall ett s.k under och jag har nog vett och sans att använda det restriktivt och jag har inte ännu försökt mäta mina krafter i den frågan, men tror mig om att ha förhindrat olyckor istället, genom att blott se en lösning på ett givet problem innan det hänt...

Det gäller här, tänk efter före...

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
14 år 1 månad sedan #284601 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet tror ni det på astrala?
En vän som masserade min rygg hade verkligen helande händer... hon fick bort obehag som jag levt med under många år...