tror ni det på astrala?

Mer
14 år 1 månad sedan #284618 av Nissegossen
Jag söker efter offer som jag kan träna massage på, jag vet hur jag får bort spänningshuvudvärk och kan effektivt få bort den,genom att massera axlar och rygg.

Jag har en avkopierad bok, som en granne kopierade på sitt jobb innan jag lämnade originalet tillbaka till ägaren. Jag använder babyolja och de essenser som är aktuella för tillfället och nedsläckt belysning, ta gärna med rökelse..

Jag kör med reiki metoden
[youtube]
[/youtube]
[youtube]
[/youtube]

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
14 år 1 månad sedan #284620 av Nissegossen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
14 år 1 månad sedan #284643 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet tror ni det på astrala?
Ett råd, var försiktig med healing, då man låter någon annan arbeta med ens egna energier, det är inte alltid riskfritt.. Bättre är att arbeta med sina egna energier genom meditation, yoga m.m.

Anchored in Christ ✟

  • MaxErnst
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
14 år 1 månad sedan #284649 av MaxErnst
Svar från MaxErnst i ämnet tror ni det på astrala?
begrunda

[youtube]
[/youtube]

[youtube]
[/youtube]

[youtube]
[/youtube]
Mer
14 år 1 månad sedan #284651 av Tonic
Svar från Tonic i ämnet tror ni det på astrala?
Kan se auran, kunnat det sen jag var liten.
Trodde att alla kunde auran. Det bara för några år sen som jag fick veta att det alls vara alla som kunde det, nej...... :rolleyes: En upptäckt i sig....
Mer
14 år 1 månad sedan #284652 av Tonic
Svar från Tonic i ämnet tror ni det på astrala?
Känna energier är något av min specialitet. Men jag tror inte mig kunna heala folk på något sätt. No, no. Även om det vore bra förstås.
Fast då skulle jag börja med mig själv först. Hehe! Vore ju en fördel att själv vara healad innan.

Med energier menar jag spänningar som finns i luften, en form av känslighet som vissa verkar bära med sig. Oftast redan från barndomen.
Känna av både positiva och negativa energier ifrån omgivningen är något som man bara är olika känslig/mottaglig för...

Önska jag kunde få slippa vara så "mottaglig" för det, istället bara leva på och inte "känna av" så fruktansvärt mycket. Livet skulle kanske se annorlunda ut då.... Man skulle bara vara logisk och kall kanske? Nje, inget jag heller skulle föredra att vara.......