tror ni det på astrala?

Mer
14 år 1 månad sedan #284656 av skord
Svar från skord i ämnet tror ni det på astrala?
det astrala är en självklarhet.


det är dessutom svårt.
Mer
14 år 1 månad sedan #284674 av Nissegossen
MaxErnst, jag har e-post <!-- e --><a href="mailto:nissegossen101@hotmail.com]nissegossen101@hotmail.com[/url]<!-- e --> begrunda....

Att rucka på en gammaldags klocka av typen före batteri klocka är inte att göra om den är välfungerande och visar rätt tid. Detta för att det får konsekvensen av att klockan går snabbare eller saktare i tiden och här gäller fingertopps känsla och ett vetande vad man gör, för att man måste då genom ett inre vetande veta att man bara är ett medel för någon annan inom sig, så att man har backup i anden på vad man gör. Jag har som sagt aldrig använt mig om av mina krafter för jag vet verkligen vad det gäller. Slår det väl ut, ja, då är det ju en befrielse för den människan och hon är helad, både till kropp och själ, men det kan också gå fruktansvärt fel och då blir det sista värre än det första.

Vi, skall här inte vara själiska i oss själva utan se den verkliga orsaken bakom.

Det här är svårt, jag vet inte ytterligare hur jag skall förklara mig, mer än att vid ett sådant tillfälle går man till förhistorien och gör det som förorsakade skadan ogjord...

Detta även om det är en medfödd defekt. Du ingriper vid ett helande i hela den människans själ och liv och du måste veta att det du gör, är vägen till liv och inte bara döden....

Det är samma med ett ingrepp i själen, man ändrar inte på händelse utvecklingen där heller om det inte finns tid över till att göra något. Då om det är så, ändrar man inget, för att man måste veta vad man gör om man skall staka ut en helt ny väg för den själen och veta med sig att det går hela vägen hem för den människa det gäller

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
14 år 1 månad sedan #284675 av herA
Svar från herA i ämnet tror ni det på astrala?
min pappa är healer......

Men när jag får healing av han så kan det då ses av mig som förpestande.....

Jag hatar hans healing "ljus".....

Han heter föresten Hans

:idea:



:!:
Mer
14 år 1 månad sedan #284711 av Geta
Svar från Geta i ämnet tror ni det på astrala?
För min del så känner jag av atmosfärer bland folk så jag
är tvungen att isolera mig för att inte gå under...
Mer
14 år 1 månad sedan #284954 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet tror ni det på astrala?
Jag tror inte på det astrala eller övernaturliga saker heller, men ibland gillar jag att titta på dokumentärer om spöken på TV. Såg ett intressant TV-program om spöken från romartiden i England för några år sedan.
Mer
14 år 1 månad sedan #284959 av Nissegossen
www.spokwebben.se/16

[youtube]
[/youtube]

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum