meningen med livet

Mer
14 år 1 månad sedan #287290 av bom
meningen med livet skapades av bom
jag satt på min systers landställe och kollade på tv, nåt jag normalt inte gör sen kände jag sånt hat...vad gör jag med mitt liv.bortkastat..jag försöker att leva men det blir mest för mina vänner och anhöriga..ska man ha det så?jag kan ju i nte leva för alla andra.låg på sjukhuset förra veckan å jag riktigt kände att dom glodde eftersom dom vet att jag har schizofreni..jag blev helt nonchalerad, dom pratade med mig som om jag vore tre år..förnedrande.
Mer
14 år 1 månad sedan #287293 av Geta
Svar från Geta i ämnet meningen med livet
Det är väl inte ovanligt med schizofreni inom psykiatrin?
Att glo av den orsaken tycker jag låter konstigt. Personalen
borde vara vana.....
Mer
14 år 1 månad sedan #287294 av bom
Svar från bom i ämnet meningen med livet
det var en somatisk avd jag låg
Mer
14 år 1 månad sedan #287297 av saara
Svar från saara i ämnet meningen med livet
Jag har också blivit förnedrande behandlad av sjukvårdspersonal. Meningen med livet kan du finna i en kristen gemenskap. Vet ej vad du tänker om Gud o Jesus? De är de viktigaste personerna i mitt liv. Inte slutar man att ha problem då man blir troende men det är ändå det bästa som hänt i mitt liv.
Jag kom till tro som 12 åring. Kan berätta mera sen om nån vill höra. :) :hjärta
Mer
14 år 1 månad sedan #287298 av Geta
Svar från Geta i ämnet meningen med livet
Måste man berätta eller avslöja att man lider av schizofreni
när man vårdas inom kroppssjukvården?
Körs datajournalerna ihop?
Mer
14 år 1 månad sedan #287299 av AnnKatarin
Svar från AnnKatarin i ämnet meningen med livet
JAg måste ha haft tur för när jag låg på medicinsk avdelning senast fick jag jättebra vård. De visste om att jag hade schizofreni eftersom jag tar mediciner mot det. Men det kanske var mer ett lyckoskott än någon regel.