Förstår inget längre.

Mer
12 år 8 månader sedan #421307 av Traxerity
Hur kändes det för er när ni fick veta att er verklighetssyn är inte verklig alls och att man bara lever i en drömvärld. Jag försökte ta upp ett prat med släkten om min verklighetssyn. Dom sade att jag var helt galen och borde skickas in till psyke. Är min forskning så overklig att jag borde hamna där? jag känner mej så missbildad och felplacerad i denna värld.

Är det verkligen fel att tro ett tredje världskrig kommer att hända? jag vet inte längre.
Förstår inget längre. Folk pratar om plikt och skit medan jag inte förstår vad det innebär.
Folk säger ansvar och jag förstår inte vad ansvar är för nåt. Förstår inget alls som någon säger åt mej.


[youtube:2ggawy0p]oNYG6yNZjdg[/youtube:2ggawy0p]
Mer
12 år 8 månader sedan #421311 av Geta
Svar från Geta i ämnet Förstår inget längre.
Oftast är det bäst att hålla sina tankar och funderingar för sig själv. :tänk
Mer
12 år 8 månader sedan #421313 av Traxerity
Svar från Traxerity i ämnet Förstår inget längre.
I detta fall gick det inte och nu tror dom säkert att jag är någon galen person. :fiol
Mer
12 år 8 månader sedan #421349 av Libellule
Svar från Libellule i ämnet Förstår inget längre.
Jag har också haft lite annorlunda tankar om min värld, men jag skulle aldrig drömma om att prata med familjen om det. Det är bara terapeuten och läkaren som får ta del av mina innersta tankar. Tyvärr är det så.
Mer
12 år 8 månader sedan #421462 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Förstår inget längre.
Jag tror inte på att det blir ett Tredje Världskrig och det är mycket osannolikt. Hade det varit troligt skulle tidningarna skriva mycket om det, eftersom det skulle ju påverka alla människor. Det man pratar mest om nu är väl om vi kommer att få en kraftig ekonomisk nedgång i världen.
Mer
12 år 8 månader sedan #421466 av Jesus/magnus
trax^^

de e okej å va lite galen. det blir vi av skiten vi proppar i oss.
ryktet är inte allt, huvudsaken du får va dig själv....

John 8:31-32.