Förstår inget längre.

Mer
12 år 8 månader sedan #421677 av Jesus/magnus
trax, ett gott råd så här på vägen....
fördjupa dig inte i svartkonstnärernas sysslor och påfund. illuminati är dåligt för dig och de gör bara så att du mår dåligt.

ägna dig åt ljusa saker, kärleken och tron, och hoppet?

läs i nyatestamente, 1 korinthierbrevet kapitel 13.

ta till dig det :hjärta

John 8:31-32.
Mer
12 år 8 månader sedan #421678 av Traxerity
Svar från Traxerity i ämnet Förstår inget längre.

Isa-Alise skrev: Det har kallats för många olika saker genom åren... världslighet, mammondyrkan, mm men jag har aldrig förut hört medias ytlighet kallad för illuminati...


Isa: Dom är bara puppets. Medföljare. Illuminat är dom 7 rikaste familjerna i världen. Dom som äger banker och skit. Så dom skapade en order som går ut på att kontrollera allt. Banker, media, polis styrka, militära och även Stater. George bush var även med i ordern. :fiol

De är ute efter detta.
# Avskaffande av alla befintliga regeringar
# Avskaffande av allt privat ägande
# Avskaffande av arvsrätten
# Avskaffande av patriotismen
# Avskaffande av all religion
# Avskaffande av familjen
# Skapandet av en världsregering
Mer
12 år 8 månader sedan #421680 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Förstår inget längre.
Jag tycker du är inne på rätt spår, Traxerity. Vi ska alla bli storkonsumenter av varor och tjänster och styras av en världsregering. Inga länder ska finnas kvar, vi blir som boskap som matas dagarna i ända med skräp. Jag skulle vilja starta ett nytt samhälle i Norrland någonstans, fritt från kapitalismens bojor.
Mer
12 år 8 månader sedan #421681 av Traxerity
Svar från Traxerity i ämnet Förstår inget längre.

Fantasio skrev: Jag tycker du är inne på rätt spår, Traxerity. Vi ska alla bli storkonsumenter av varor och tjänster och styras av en världsregering. Inga länder ska finnas kvar, vi blir som boskap som matas dagarna i ända med skräp. Jag skulle vilja starta ett nytt samhälle i Norrland någonstans, fritt från kapitalismens bojor.


Tack för att du håller med mej. Nu känner jag mej inte ensam om min forskning.
Så man borde egentligen hålla sin vakt.

Jag har min hund som misstänker massa ljud o skäller mkt. Men hunden är en älskvärd familjemedlem. Jag har tagit hand om han sen han var valp. Han är som en son till mej och jag älskar min familjs hund mkt. :fiol