Svekfulla vänner

Mer
12 år 3 månader sedan #458529 av mopa
Svar från mopa i ämnet Svekfulla vänner
Jag har inte så många vänner kvar, dom försvann när jag blev sjuk. Så det var inga riktiga vänner ändå.
Har kvar några vänner som alltid finns där för mig. Sen har jag fått nya vänner genom kontaktgruppen o rsmh.
Mer
12 år 3 månader sedan #458701 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Svekfulla vänner
mopa,

Hur ofta är du på RSMH och vilka aktiviteter har de där? Synd att inte fler här har tillgång till kontaktgrupper för ganska många här skulle ha behov av det. Men kontaktgrupper är väl relativt nytt så det kommer väl införas på fler ställen.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
12 år 3 månader sedan #458761 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Svekfulla vänner
Det är svårt att vara vän med mig, i det långa loppet. Min utsatthet drabbade även mina kompisar, de vänner jag har nu är i huvudsak från arbetet. Sedan träffar man på barndomskamrater ngn gång då och då, för att detta är min barndomsstad. Men har inget gemensamt med dem längre. Menn ngn har kanske upptäckt, att om man är trevlig, så är jag trevlig tillbaks. Man ska ha skoj på lika villkor.

Vars är världen på väg?
Mer
12 år 3 månader sedan #458982 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Svekfulla vänner
Det är inte okomplicerat att träffa gamla vänner för de påminner en om tiden då man var helt frisk och man upptäcker vilket annorlunda liv man lever nu. Naturligtvis är man nog innerst inne medveten om detta, men man förtränger nog det, men när man träffar gamla vänner så kommer det till ytan. Inte enbart positivt med vänner från tiden då man var frisk.
Mer
12 år 3 månader sedan #458984 av björk
Svar från björk i ämnet Svekfulla vänner
Träffade själv en kompis under "organiserade" former att vi satt tillsammans vid datorn med Ratt.
Tillsammans dels de. Och dels så sköt vi med luftgevär.
Det var organisrat jag var psyksjuk då och vi hade hängt ihop annars i ett förlopp på X- antal år.


Men De Gick Åt helvete !... Tycker inte ens om han !....


:hjärta :hjärta
Mer
12 år 3 månader sedan #459074 av mopa
Svar från mopa i ämnet Svekfulla vänner

Admin1 skrev: mopa,

Hur ofta är du på RSMH och vilka aktiviteter har de där? Synd att inte fler här har tillgång till kontaktgrupper för ganska många här skulle ha behov av det. Men kontaktgrupper är väl relativt nytt så det kommer väl införas på fler ställen.

Rsmh har öppet på lördagar. Så jag är där nästan varje gång. Vi pratar, o sen äter vi nåt gott.