Saker vi stör oss på

  • Void
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
12 år 1 månad sedan #472342 av Void
Svar från Void i ämnet Saker vi stör oss på
TV-tittande, känns som bortkastad tid.
Mer
12 år 1 månad sedan #472344 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Saker vi stör oss på
Religion, veganer, mobbning och dålig musik.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
12 år 1 månad sedan #472353 av ensamflickan
Svar från ensamflickan i ämnet Saker vi stör oss på

Fantasio skrev: Jag stör mig på bilister som envisas att blinka höger när de stannar till vid trottoarkanten. Detta fast inget filbyte förekommer. Sedan skiter de i att blinka vänster när de kör iväg. Tvärtom, alltså, efter vad jag fick lära mig i körskolan.


Och jag stör mig på såna som blinkar fel i rondellerna.
Mer
12 år 1 månad sedan #472418 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Saker vi stör oss på
Hackare stör jag mig mycket på. Orsakar mycket jobb och stora kostnader för de som driver sajter. Borde vara samma straff för dem, som de som säljer narkotika dvs 10 års fängelse.
Mer
12 år 1 månad sedan #472468 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Saker vi stör oss på
Jag ingår väl i det först uppräknandet av saker ni stör er på, jag skiter i det och är mig själv.

Dock störs jag ibland av olika saker, speciellt av mycket unga, vi talar här om ungar i trotsåldern som är skrikiga och vill höra sin egen röst på bussen.

Jag åtgärdar det direkt, jag knackade femåringen i trotsåldern på axeln som satt på sätet framför mig och när han vände sig om sade jag; Jag äter små skrikiga barn till frukost varje dag! När jag såg att han öppnade munnen för att svara sade jag; tre om dan!

Det vart tyst på bussen resten av resan.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
12 år 1 månad sedan #472474 av Fragile80
Svar från Fragile80 i ämnet Saker vi stör oss på
En sak till jag stör mig på är när man pratar om diagnoser så säger den andra personen att "vi har alla någon form av diagnos". Jag blir arg då. Det känns kränkande tycker jag.

/Fragile