Mobbing

  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 3 månader sedan #30612 av
Mobbing skapades av
Det var massa tjöt om mobbningen för några dagars sen.
Jag har själv blivit mobbad och är det lite nu också.
Men det är likabra att man tar och gör en skola för udda människor
och en för dom som är perfekta ocn snygga.
okej jag vet ingen är perfekt men alla som är lite udda el ser ut på ett visst sätt dom får alltid skit för det. Jag fick det i flera år och jag vågar oftast inte vara bland folk. Jag förstår dom som vill dö av detta eftersom det är den "mobbade" som får lida hela sitt liv och den som mobbar han el hon mår lite dåligt en vecka el nått men sen så är det party som vanligt.


hejdå kram
  • Exocet
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 3 månader sedan #30613 av Exocet
Svar från Exocet i ämnet Mobbing
Häpp.
Mer
18 år 3 månader sedan #30614 av Jeff
Svar från Jeff i ämnet Mobbing
Människor som är mobbare eller kränkare i sina själar och vill se andra människor lida bör få spöstraff. Däremot att ge igen på alla kränkningar är en helt annan sak. Man kan hänga upp sig på alla dessa trend och modefixerade slynglar för det är dom som ofta är kaxiga. När jag blivit utsatt för kränkningar brukar jag lyssna på Rammstein. det hjälper mycket. Jag gillar orginella människor. Om ni såg på programmet i söndags om Gene Simmons som ska välja ut medlemmarna till ett band. Medlemmarna är ganska unga och Genes första uppgift var att välja ut en sångare. Vem tror ni han valde? Han valde den mest utstötta, annorlunda människan i klassen "Kejsaren kallade han sig för". Jag måste säga att jag gillar Gene.

Vill tillägga för dom som inte vet att "Gene Simmons är en medlem i det legendariska bandet Kiss.
  • trollet.
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 3 månader sedan #30622 av trollet.
Svar från trollet. i ämnet Mobbing
Något som är sjukt är att man ofta flyttar på den mobbade och inte på dem som mobbar. Det är den utsatte stackaren som ofta får byta skola och inte de som utsätter andra för psykisk och fysisk terror. Det blir ännu en kränkning och övergrepp. Sjukt.
Mer
18 år 3 månader sedan #30626 av Clint
Svar från Clint i ämnet Mobbing
verkligen sjukt av skolledningen att flytta på den mobbade och låta mobbarna vara kvar !!!
Man blir förbannad på sånt faktiskt.
clint
Mer
3 år 3 månader sedan - 3 år 3 månader sedan #1311503 av wasp
Svar från wasp i ämnet Mobbing
Jag har varit mobbad sedan barnsben. Vuxenmobbing är ännu värre!  >:-)
Last edit: 3 år 3 månader sedan by wasp.