Mobbing

Mer
3 år 4 månader sedan #1311614 av Klanggedin
Svar från Klanggedin i ämnet Mobbing
Fick höra av Jordan Peterson att norden var bäst på att hantera mobbing i hela världen.. Det gjorde man genom att visa att man såg vad mobbaren skulle göra, att personalen på rasten la märke till att mobbaren gav sig på någon. Sen påpekade han att mobbare inte hade dålig självkänsla utan tvärt om. Det var snarare av att dom njöt av att förödmjuka och reta andra barn.. Han sa att det var en del i deras personlighet..
Mer
3 år 4 månader sedan #1311621 av Geta
Svar från Geta i ämnet Mobbing
Förnedringsrån har blivit vanligt i Sverige. Då man urinerar på rånoffret. Det liknas vid hatbrott.
Mer
3 år 4 månader sedan - 3 år 4 månader sedan #1311624 av Richard
Svar från Richard i ämnet Mobbing
Jag var med o mobbade i högstadiet, något som jag ångrar idag. Då tänkte man inte på att man gav men för livet. Skulle vilja be ett par stycken om ursäkt...

Sen vände det, jag drabbades av svår depression o drog mig tillbaka. Var inte mobbad, men hade få vänner. Så till sist blev jag den som alla skrattar åt. Kanske rätt åt mig? Men idag har jag många vänner i.a.f.
Last edit: 3 år 4 månader sedan by Richard.
Mer
3 år 4 månader sedan #1311632 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Mobbing

Cosmos skrev: Så den mobbade har sig själv att skylla?
 

Jag har tidigare riktat kritik mot Drummer, han kanske tycker att det är menat som mobbing men jag måste få säga min åsikt men jag kallar inte det mobbing det är i alla fall inte menat som det.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 4 månader sedan #1311644 av memphis
Svar från memphis i ämnet Mobbing
Jag har alltid varit väldigt snäll och har inte mobbat någon under min uppväxt. Men så här i efterhand kan jag inse att jag inte stod upp för dem som var utfrysta.
Mer
3 år 4 månader sedan #1311673 av Geta
Svar från Geta i ämnet Mobbing
Jag fattade inte heller, när klasskamrater blev mobbade. En tjock tjej kallades bullen och en kille med röda kinder kallades juläpplet.