hur var eran barndom?

Mer
10 år 6 månader sedan #615719 av JigsawJohn
Svar från JigsawJohn i ämnet hur var eran barndom?
Blev mobbad i lågstadiet, utsattes för sexuellt övergrepp av ett annat barn (han var väl 7-8 och jag 9) och hade inga vänner. Jag hade svår OCD och var besatt av att tänka på livet och döden och försvann in i min egen lilla värld. Började höra röster och ville återvända till mitt tidigare liv innan jag föddes. Jag var självmordsbenägen och hotade dagmammorna med att ta livet av mig redan när jag var fyra-fem år. Ganska illa med andra ord, och jag var nog trasig redan då.
Mer
10 år 6 månader sedan #615721 av Geta
Svar från Geta i ämnet hur var eran barndom?
Flickor i min klass i lågstadiet gjorde ett sexuellt övergrepp på en pojke i samma klass. Familjen
flyttade efter ett tag. Jag kan gissa att det var därför. Flickan som tog initiativet- hennes familj
flyttade också. Som barn fattade jag inte det.
  • Hurt
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
10 år 6 månader sedan #615799 av Hurt
Svar från Hurt i ämnet hur var eran barndom?
fast de e föräldrarna som har misslyckas när de gäller flickorna, dom är ju barn, fortfarande oskyldiga, de e när dom är vuxna som dom ska veta bättre....tex min barnvakt som var 18 år och tvingade mej när jag var 5 år slicka henne mellanbenen borde ha vetat bättre, då är man vuxen typ och då är de inte föräldrarnas fel....man bestämmer själv vem man blir när man är vuxen...
Mer
10 år 6 månader sedan #615804 av JigsawJohn
Svar från JigsawJohn i ämnet hur var eran barndom?
Jag tror inte det bara är föräldrarnas fel att deras barn hittar på hemskheter att göra. Som barn blir man influerad från olika håll, mycket är utom föräldrarnas makt. Bara det att jag var typ kleptoman och stal en massa när jag var liten, mina föräldrar hade inget med att göra, och jag vet seriöst inte alls vart det kom ifrån... Jag vill inte försvara någon förbrytare eller så, bara säger att det oftast är mer komplicerat än vem man ska beskylla eller inte.
  • Hurt
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
10 år 6 månader sedan #615805 av Hurt
Svar från Hurt i ämnet hur var eran barndom?
jo iofs....
  • yoki
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
10 år 6 månader sedan #615848 av yoki
Svar från yoki i ämnet hur var eran barndom?
Det här verkar knäppt det medger jag men jag är så rädd att vara tvungen att spendera hela evigheten med min mamma. Jag vill aldrig mer träffa henne.
Jag vet att det finns orsaker till att hon var som hon var och att hon inte fick välja sitt liv...men jag är ändå så rädd att vara tvungen att träffa henne igen (hon har varit död i två år)...och en hel evighet... :cry: