Hur firar ni jul?

Mer
9 år 4 månader sedan #706512 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Hur firar ni jul?
After all var det en bra jul. Avslutade med nattmässa i katolska kyrkan. Pretty awesome! Sen väl hemma tog jag två öl och åt julgodis, och nu sitter jag här och undrar om jag borde lägga mig.

Anchored in Christ ✟

Mer
9 år 4 månader sedan #706517 av notwoodstock
Svar från notwoodstock i ämnet Hur firar ni jul?
Hittade denna vid morgonsurf:

[url:llvm1u3h]http://blogg.1177.se/vid-vansinnets-rand/2014/12/23/god-jul-till-alla-hjaltar/[/url:llvm1u3h]
Mer
9 år 4 månader sedan #706525 av Janis
Svar från Janis i ämnet Hur firar ni jul?
I dag ska jag till pappa och hans sambo och äta jullunch. Pappa träffar jag alltid på juldagen.
Mer
9 år 4 månader sedan #706534 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Hur firar ni jul?
Firade julen ensam och ordnade till en jultallrik med det jag har hemma. Det blev stekt prinskorv, hemmagjorda köttbullar, skinka med varm rödkål, samt tjockskurna revbensspjäll. Fick några sexpack öl utav en granne, samt att jag fick en presentförpackning med olika spritsorter i småflaskor utav min kontaktperson. :D Jag har fortfarande kylen full med öl och det att jag ännu inte har skördat min Dunderglögg :angel

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
9 år 4 månader sedan #706540 av wasp
Svar från wasp i ämnet Hur firar ni jul?
Firade julen ensam, med risgrynsgröt och mackor med julskinka och rödbetssallad. Jo! Det blev lite janssons, prinskorv o köttbullar också+en alladinask. Kalle på TV och Notting Hill på kvällen, som jag somnade ifrån.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
9 år 4 månader sedan #706543 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Hur firar ni jul?

Nissegossen skrev: Firade julen ensam och ordnade till en jultallrik med det jag har hemma. Det blev stekt prinskorv, hemmagjorda köttbullar, skinka med varm rödkål, samt tjockskurna revbensspjäll. Fick några sexpack öl utav en granne, samt att jag fick en presentförpackning med olika spritsorter i småflaskor utav min kontaktperson. :D Jag har fortfarande kylen full med öl och det att jag ännu inte har skördat min Dunderglögg :angel






Kanske detta vore ngt för dig Nisse?

Vars är världen på väg?