Hur firar ni jul?

Mer
9 år 4 månader sedan #706652 av Geta
Svar från Geta i ämnet Hur firar ni jul?
Diabetes1, som man får när man är barn eller ung har inget med att göra, hur man har levt innan.
Den går inte att bota idag. Det är Diabetes2, som man får när man har levt osunt med lite motion
och mycket mat. Den kan nästan försvinna om man skärper till sig eller viktopererar sig.
Mer
9 år 4 månader sedan #706657 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Hur firar ni jul?
Firade jul i all enkelhet, ensam, men med besök och även julklappar, skall inte klaga, inga hårda ord, inget bråk bara i stillsam avskildhet. Nöjd med julen!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
9 år 4 månader sedan #706683 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Hur firar ni jul?
Tror att ensamma jular har större chans att vara lyckade än jular tillsammans med andra. Det kan ofta finnas glädjedödare när julen firas i sällskap.
Mer
9 år 4 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #706688 av Geta
Svar från Geta i ämnet Hur firar ni jul?
Tror att vi med schizofreni inte orkar med stora sällskap till jul. Vi önskar inte precis någon
Fanny och Alexander-jul.
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
9 år 4 månader sedan #706751 av killergirl
Svar från killergirl i ämnet Hur firar ni jul?
:klappa :groovy :kram :tomte :tummenupp

Inwatto skrev: Sitter här med en ny dator och myser. Julen har varit bra. Det enda som saknades var julgranen, julgardiner och julpynt. Men, samvaron har varit bra och julmaten var godare än jag mindes att den brukar vara. Låg på utmärkta 8.5 i blodsocker på juldagsmorgonen. :klappa

Mer
9 år 4 månader sedan #706776 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Hur firar ni jul?
Hahaha, 4 minuter med hemtjänsten! En sann bild av dagens Sverige. Vi är mer ensamma än någonsin i det här landet. Skrämmande med denna sociala upplösning.

Jag firade julafton med ett par vänner ute på landet. Efter all mat somnade jag i soffan. Ytterst pinsamt.
Igår juldagen, var en graganne här på fika. Ingen av oss somnade.

Idag har jag suttit själv och streamat musik till mina nya högtalare Dynavoice. Streamingen har jag fixat genom en liten bluetoothmottagare som jag köpte på Netonnet för 250 spänn. Rekommenderas för Spotify men också annan musik på mobilen.