2010 - Barrett

Mer
8 år 10 månader sedan #747257 av Barrett
Svar från Barrett i ämnet 2010 - Barrett
Nå, ge mig ett magiskt piller för alkohol-beroende. För det har jag definitivt. Igen är det vid 36 som inte kommer ändras. Här känner jag att jag kan skriva vad jag känner, för det mesta, 36 singel man, hur många, Admin1; istället för alk-be medel, hur många kvinnor (söker en kvinna) är singla utan barn? Jo, jag har en terapeut jag tycker om. Alltså som terapeut. Alternativ, jag håller med att sånt säger man inte, och (för jag tror på honom) att han gick sin egen väg. En hjärna, som ungefär 5 år sen, jag kallade väldigt ''speciell''. Bobby Fishcher schack geniet förnekade förintelsen många år senare i sitt liv. = genier, galningar fin linje och man kan radera; vara mer geni. Nå, man kvinna, stod för något solidt (svenskt ord). Så ok ge mig ett magiskt piller för alkohol beroende och trolla fram fager princessan. jag tror aldrig jag kan bli syd barrett för jag är obotlig romantiker. säker ingen här direkt. söker ingen här direkt. söker ingen här. syd var obotlig romantiker dock, om man tänker efter, i never lied to you, love song, two of a kind, golden hair men hmm har aldrig tagit LSD - han tog Kopiöst mängder lsd och tror han fann gud då. jag sa, att jag har redan hittat andra sidan, utan att använda lsd, så varför kan inte ja bli ensöring? Han hade sin syster och mamma. Och tog tydligen väldigt illa upp när hans mamma dog. Hela mysteriet med Syd Barrett är ett mysteriet. Och fortsätter att vara ett mysterie. Enligt mig är det bara mer och mer opålitlig inormation på internet = The Pink Floyd och Syd Barrett story bästa sätt att hitta sanning. Mysteriet, så pass jag är insatt, hans syster sa att han var så mycket absorberad i sina egna tankar, och mådde ok, hade diagnos schizofreni (precis det diagnos = samhälls o-anpassning) men Hur Fan blev han enstöring i 30 år eller vad det vad. Nej, Jag vill Inte läsa böcker. Kanske om det var från hans syster. (Men all information nuförtiden är mer och mer opålitlig enligt mig). Så Syd Lsd. Skit i syd. alkohol beroende vid 36 - vad har du för något magiskt piller admin1 (menar inte att vara nedlåtande), menar there is nu Fucking chance in hell att ett liv kan fungera på något sätt.
Hopp? Kommer och går. Går mest på sistone. 36 ''hitta rätta mamma'' fattar trist. Nå, Syd enstöring, han målade som mycket vet jag, hur, Hur?
Mer
8 år 10 månader sedan #747268 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet 2010 - Barrett
Rörigt.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 10 månader sedan #747294 av Geta
Svar från Geta i ämnet 2010 - Barrett
Undrar vem du är Barrett?
Mer
8 år 10 månader sedan #747305 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet 2010 - Barrett
Syd Barrett var låtskrivare och gitarrist i originaluppsättningen av Pink Floyd. Han knarkade sönder sin hjärna och blev konstant psykotisk Skrev Pink Floyds första hit, See Emily Play från 1967. 1975 skrev de dåvarande medlemmarna i bandet en hyllningslåt till Syd Barrett: Shine on you crazy Diamond. Den är det inledande spåret på LP:n Wish you were here för övrigt Pinks bästa.

Så om du minns Syd Barrett måste du vara en 55+
Mer
8 år 10 månader sedan #748520 av Barrett
Svar från Barrett i ämnet 2010 - Barrett
Nissegossen, rörigt, tar illa upp, såg dig dom någon man kunde prata med. Självklart var det rörigt, men om man, väljer, att ha en flexibel hjärna kan man förstå mycket.

Cosmos, vill aldrig prata med dig igen. Om jag visste, kanske jag skulle blockera dig. Kunskap, kunskap; du förvillar andra. Syd var inget knark-huvud han prövade den, extremt sinnes-vidgane kemikalien Lsd. Glömde vad jag skulle säga. För du är någ så oviktig. Snart blir jag Alternativ själv. Varenda, som nån bryr sig, Pink Floyd skiva efter, syd's desecent handlade om syd. Nu kommer jag på, det var inte bara syd i bandet som tog lsd, slå upp det på nätet Cosmos. Jag avskyr, och det gör jag sällan; dig. och ditt inlägg. Kunskap=bullshit. Sanning=salig.

Admin1, du har fortfarande inte gett mig magiska pillret. Heter det antabus?

Cosmos, du verkar än jävla intellektuell, är så du vill vara/tror du är intellektuell snubbe. Svara inget mer på mina post.


Apropå det, skulle jag skicka en juridisk fråga ikväll men all negativ fuck shit får mig att avstå.

Svar, om du Cosmos har något att säga kan jag prata ner dig som häst till gräs.
Mer
8 år 10 månader sedan #748521 av Barrett
Svar från Barrett i ämnet 2010 - Barrett
Olaga hot.