Vänder nu mig till friska människor!

Mer
8 år 1 månad sedan #814783 av Utomjordingen
Hur ser du ut? Vem är du? Länka gärna en bild på Dig själv och skriv lite om Dig själv som är psykisk frisk, med andra ord som inte har någon psykisk diagnos - hit på denna tråd vet jag… .
Mer
8 år 1 månad sedan #814799 av zoegas
Va fan e detta för trams? Dem är inte välkomna här.. Har en gammal ost med dem.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
8 år 4 veckor sedan #814872 av Utomjordingen
Ja, jag vill i alla fall få ha kontakt med psykisk friska människor också. Jag vill förstå bättre idag skillnaden mellan oss och dom.

1. Vill veta mer om vad dom tänker om oss psykisk sjuka. Vill dom helst eliminera oss för vi kostar pengar eller osv.

2. Hur dom har i sitt sinne som inte har satans ljuden tinnitus nivå 3, hörselhallucinationer, musikhallucinationer, hörselillusioner och kanske synhallucinationer.

3. Hur det känns att dom kanske tjänar en medelinkomst på runt 30 tusen kronor och vad dom skulle tycka att leva med lägsta sjukersättning osv.

4. Om dom vågar ha med oss att psykisk sjuka att göra osv.

Ja, det var några punkter och jag har en massa funderingar... om hur och vill veta mer hur psykisk friska människor kan vara.
Mer
8 år 4 veckor sedan #814873 av Geta
Jag tror att psykiskt friska människor är rädda för oss och att de själva ska bli sjuka.
En diakonissa sa till folk att hon var rädd för mig.
Mer
8 år 4 veckor sedan #814874 av Utomjordingen
Denna tråd kanske vi kan ha en länk till psykisk friska människor i alla fall. Vi alla är skyddade bakom en dator skärm.
Mer
8 år 4 veckor sedan #814905 av Drummer

Geta skrev: Jag tror att psykiskt friska människor är rädda för oss och att de själva ska bli sjuka.
En diakonissa sa till folk att hon var rädd för mig.


Jag har märkt på mina släktingar och kusiner att dom är rädda för mig ibland för att jag analyserar mycket min omgivning! Jag tror dom blir stressade eftersom dom vet att jag kan mycket psykologi! Jag vill inget ont men vissa kan tro det då kan det alltså ibland bli omvänd psykologi att dom blir paranoida! Tyckte Admin skrev om att släkt och familj kan bära på schizofrena gener som gör att dom kan bli besvärliga vid stress!