Det tokigaste du tänk och sagt

  • Gäst
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
7 år 9 månader sedan #851820 av Gäst
Vad är det tokigaste du tänkt och eller sagt som sjuk, under psykos?
Inte vad du gjort utan tänkt och eller sagt, tokiga roliga,smarta eller bara jobbiga saker.

Jag trodde en gång att jag hade fått diplomatisk immunitet muntligen genom kommunikation i tankarna med högt uppsatta agenter i olika länders regeringar och även kontakt med kriminella genom tankekraft.
Mer
7 år 9 månader sedan #851901 av idefix
Det tokigaste jag tänkt var att några tjejer som ville att jag skulle ta ett foto av dem hade installerat en fingeravtrycksavläsare på fotoknappen. (Detta var långt innan fingeravtrycksläsare blev var mans egendom). :D
Mer
7 år 9 månader sedan #851903 av Geta
När jag har varit psykotisk har jag varit knäpptyst. Därför har jag inte sagt
så mycket tokigt. Har nog verkat friskare än vad jag var.
Mer
7 år 9 månader sedan #851904 av Fantasio
Jag blev nojig över mobiltelefoner och sa till en vårdare att det var busenkelt att avlyssna dem. Vårdaren höll inte med. Det tog ett tag, sedan lärde jag mig att hålla tyst om sådana tankar. Inte speciellt tokigt, men jag tror att jag sagt för mycket och att vården då behåller mig extra länge.

Jag var på permis och när jag kom tillbaka sa jag att cyklande poliser förföljt mig. Jag förstår så här i efterhand hur dumt det låter.
Mer
7 år 9 månader sedan #851908 av Utomjordingen
Jag berättade för vård folket om mina vanföreställningar som kanske inte är vanföreställningar enligt mig. Komet och utomjordingar och sånt... .
Mer
7 år 9 månader sedan #852017 av Admin1
Jag har bara haft en enda psykos, som var kort och frivillig vård. Har därför inte sagt så mycket tokigt för jag var medveten om att mina tankar var felaktiga.