Fortkörningsböter

Mer
7 år 8 månader sedan #860596 av Melun
Svar från Melun i ämnet Fortkörningsböter
Jaha, idag gick pengarna iväg till polisen. 2 000 kronor. Då var den saken ur världen, så talar vi inte mer om det....
Mer
7 år 8 månader sedan #860608 av Geta
Svar från Geta i ämnet Fortkörningsböter
Mer
7 år 8 månader sedan #860636 av Richard
Svar från Richard i ämnet Fortkörningsböter

Melun skrev: Jo, det är nog bra. Hatar dock kalla vintrar med en bil som stått ute i kylan.

En gång var jag i Norge när min pappa bodde där, det var på vintern o det var ganska kallt. Min bil stod orörd ca 2 veckor, eftersom vi åkte i pappas bil när vi skulle nånstans. När när det var dags att köra hem till Skåne, så startar inte skiten. Det var inte batteriet, då hade hade jag kunnat använt startkablar, eftersom startmotorn gick runt, jag o min pappas frus dotters man höll på några timmar o kollade tändstift o liknande som man kan göra själv, men nä...

Jag blev ledsen, o pappa fick köra mig till Göteborg, för att sen ta tåget hem. Sen när det blev varmare så startade den o när de ändå skulle ner så körde de hem min bil också. Jävla skitbil var det! :evil:
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
7 år 8 månader sedan #860650 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Fortkörningsböter


Hemsk dålig svenska!


Vars är världen på väg?
Mer
7 år 8 månader sedan #860751 av Geta
Svar från Geta i ämnet Fortkörningsböter
Var det inte negativt att komma med i brottsregistret?
Mer
7 år 8 månader sedan #860828 av memphis
Svar från memphis i ämnet Fortkörningsböter
Tror inte att fortkörning hamnar i brottsregistret. Men vet inte. Jag blev fotad av en vägkamera körandes 6 km för fort. Det kostade 1500-1700 kr. Hamnar jag i registret för det är det bara skitregister. Men tror inte det. Hoppas inte.